Styrestrøm til selve gf boksen :check
Varme elementer : ikke ordnet
Varme elementer : ikke ordnet
Endte opp m en grainfather connect kontrollboks istedet.. Men .. Ledninger og koblinger
Noen som kan hjelpe? Vis vedlegget 39611
Hvordan lar dette seg gjøre på disse Netthandelen-versjonene av nyere dato? Finner honen meg ikke utav hvilken tastekombinasjon som skal til for å få satt den på 140 grader..Når du skal koke setter du den på 140 og lar den koke.
Jeg klarte ikke å finne liten nok thermowell når jeg holdt på med ombygging.
Så jeg festet sensoren i et t-stykke i utgangen, før pumpa.
Etterpå har jeg sett at Grainfather har en nokså liten en, men den blir vel for stor den også?
Grainfather Probe Cover
Hvis du vil gå over til NTC så finnes det komplette sensorer i korte thermowells.
NTC 3435 10K Thermistor Temperature Sensor M8 Thread Probe Cable 2/3m Waterproof | eBay
Er det for eksempel noen som kjenner til thermowell på det store internett med svært kort stuss, som kan huse en standard DS18B20, enten typen med hylse eller TO92?
Det er interessant! Skal teste litt rundt detJeg har brukt en PT100 probe der jeg fjerne innmaten med et bor i rett dimensjon. Du kan file ned en DS18B20 ganske mye, iallefall 1 mm rundt, så da er det kanskje håp at den passer inn i den proben du har.
Anbefaler du å putte SSR og kontrolleren i en ekstern boks i tilfelle? Setos/Rex el.l.? Har en slik Netthandelen med 5-graders intervall.Jeg bygget om ett par sånne med pid og SSR under kjelen, har slutta med det for det blir fort for varmt for pid, SSR bør tåle det. Laga en tråd om det om jeg ikke husker feil
Anbefaler du å putte SSR og kontrolleren i en ekstern boks i tilfelle? Setos/Rex el.l.? Har en slik Netthandelen med 5-graders intervall.
Ja på alle måter vil jeg det... det blir fryktelig varmt inni der... og plastikk, loddinger og elektronikk er ikke så glad i varme...Anbefaler du å putte SSR og kontrolleren i en ekstern boks i tilfelle? Setos/Rex el.l.? Har en slik Netthandelen med 5-graders intervall.