SnorreSC
Norbrygg-medlem
Er feil tabell lagt ut til flight 1, men riktig pdf er lagt ut.IPA-resultatene er ute:
Resultater IPA - Norbrygg
Er feil tabell lagt ut til flight 1, men riktig pdf er lagt ut.IPA-resultatene er ute:
Det er altså verdt å merke seg at "det som ikke skal skje har skjedd" i en flight her. Det beste ølet ble ikke sendt videre til finalen. Det er veldig beklagelig.IPA-resultatene er ute:
Det stemmer. Rettet opp nå.Er feil tabell lagt ut til flight 1, men riktig pdf er lagt ut.
Mangler vel belgisk og?Og da er også mørk ale ute:
Resultater mørk ale - Norbrygg
Det skal være den siste klassen, så da er det bare noen enkeltflighter som er igjen.
Jeg tar kvelden nå, og teller klasser på nytt i morgenMangler vel belgisk og?
Og noken flighter i porter og stout også om ikkje eg tar feil.Mangler vel belgisk og?
Det stemmer.Og noken flighter i porter og stout også om ikkje eg tar feil.
Og litt mørk lager.Og noken flighter i porter og stout også om ikkje eg tar feil.
Da må kanskje han kompisen min kjøpe to flaskerOg litt mørk lager.
Er vi heldige og snille kommer kanskje finale resultatene mot slutten av neste uke?
Kompisen din må nok ty til denne:Da må kanskje han kompisen min kjøpe to flasker
Men man kan vel alltids diskutere hvor gammel den er og hvor dansk den er. Lansert i 1964, de Danske Spritfabrikker er eid av Arcus, så kanske Ny Norsk er et bedre navn?Kompisen din må nok ty til denne:
Gammel Dansk
Bitter. Bitter med middels fylde, ørlite sødme og markant bitter og krydret ettersmak. Kr 2 009,90, 300 clwww.vinmonopolet.no
Danskene er muligens litt som beskrivelsen etter at Arcus kjøpte opp både Aalborg og Gammel Dansk: bitre og middels fyldigeMen man kan vel alltids diskutere hvor gammel den er og hvor dansk den er. Lansert i 1964, de Danske Spritfabrikker er eid av Arcus, så kanske Ny Norsk er et bedre navn?
Litt må de tåle, så lenge de hevder Ludvig Holberg er danskDanskene er muligens litt som beskrivelsen etter at Arcus kjøpte opp både Aalborg og Gammel Dansk: bitre og middels fyldige
Vel, det er vel mer rimelig å kalle ham dansk enn norsk - om man nå skal gjøre et nummer av det. Mest presist er vel å si at han hørte til den akademiske eliten i et dansk rike der Norge var en del på den måten at det var en del av den danske kongens areveriker. Så kan man krangle om hvor viktig det var at han var norsk av fødsel, men det er egentlig en anakronistisk diskusjon. At han var en dansk baron er i alle fall sikkert.Litt må de tåle, så lenge de hevder Ludvig Holberg er dansk
Haha, jeg så denne komme Bodd selv i Køben i 6 år og hatt flere artig diskusjoner med danske venner om emnet, og skjønner at denne ligger lige til høyrebenet som danskene ville sagt.Vel, det er vel mer rimelig å kalle ham dansk enn norsk - om man nå skal gjøre et nummer av det. Mest presist er vel å si at han hørte til den akademiske eliten i et dansk rike der Norge var en del på den måten at det var en del av den danske kongens areveriker. Så kan man krangle om hvor viktig det var at han var norsk av fødsel, men det er egentlig en anakronistisk diskusjon. At han var en dansk baron er i alle fall sikkert.
Sorry, jeg skjønner at det ikke var så veldig høytidelig ment - men er man gammel historie- og norsklektor, så er man gammel historie- og norsklektor.
Her tråkker man raskt i et minefelt. Finnes det en definisjon på dette? Noen er bevisste på å ta vare på identitet fra er land man sine røtter i, mens andre raskt velger å integrere seg i sitt nye land.Nå var han jo født og oppvokst i Norge (flyttet vel til Dk som 18- åring?) og da er man vel pr def. norsk?