Noen som kjenner Camurri CB50?

Jeg har lenge tenkt på en Speidel 50, me etter å ha blitt gjort oppmerksom på begrensningene Speidelen har mht. forholdet malt/vann så er jeg litt usikker. Jeg skjønner det dithen at denne begrensningen er mindre for Camurrien, som er bygget på et annet prinsipp (røring i stedet for sirkulering).

Er det noen som har førstehåndskunnskap om den?
 
Fant ikke tråden på google, spideren har sikkert ikke vært innom her i det siste.. Men det er en nylig opptrettet tråd om den bryggeren her.
 
Personleg har eg ikkje opplevd at Speidelen (eg har 50 l) hindrar meg å laga det eg ynskjer. Men så har eg heller ikkje hatt som mål å laga ekstremt sterkt øl. Det er også mogleg å gjera endringar med Speidel som forandrar grensa for maltmengde. Den enklaste er å snu silen på toppen - det gjev vel raskt 1 kg meir malt. Så kan ein også byggja om på nedre sil for å auka maltmengda med enno eit kilo (det har eg enno ikkje sett nokon gjera men det er fullt mogleg).

Eg brygger ofte meir på Speidel enn 50 liter - eg brukar Corneliusfat og det er praktisk å laga 3 fat i staden for 2,5 om ølet ikkje skal vera sterkt (då bryggjer eg 60 l pluss) .

I tillegg betrar ein effektiviteten ved å røra i maltet under meskinga - eit par gonger. Her kan det sikkert lagast noko fint for å forenkla det. Om ein ikkje har tenkt å ta seg middagslur medan speidelen arbeider så kan ein alltids ta seg tid til å røra litt innimellom.

Prinsippet som Camurri brukar med røring verkar på meg å vera meir vanleg på kontinentet enn i landet vårt. Eg har vel enno ikkje sett nokon som har lagt ut bilete her på Norbrygg av kjelar dei har festa røreverk på - her i landet er det mest sirkulasjon ved hjelp av pumpe.

Korleis programmeringa er på CB50 veit eg ikkje men kanskje den nye modellen (2 år gamal no) av Speidel kanskje er litt meir up-to-date når det gjeldt brukargrensesnitt?

Reservedelar? Tid for levering av reservedelar?
 
Ble interessert i den selv, men så en test som konkluderte med at det var et par ting å plukke på. Har det på jobbmailen, kan sjekke imorgen. Tror det var noen som testet den for petit agentur.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Har hatt en Camurri CB50 i et års tid nå, og er veldig fornøyd med den. Har også erfaring med Speidel 50. Begge deler er utmerkede bryggerier, og i sammenligningen mellom de to er det både fordeler og ulemper med begge. Jeg testet en slik for Petit, og endte opp med å kjøpe den. På forhånd hadde jeg vurdert å kjøpe Speidel, men gikk altså for Camurri. Programmeringsfunksjon og elektronikk er helt klart bedre på Speidel, men dette fungerer også tilfredsstillende på Camurri og er ikke noe hinder for å kunne ha god kontroll på mesking og temperaturer. Rørefunksjonen på Camurri gir enkelte fordeler. Det er ikke noe problem å meske opp til 20 kilo malt, og du kan brygge alt fra 20 til 60+ liter øl. Fordelen med Camurri er altså fleksibiliteten, mens Speidel har mye bedre løsninger på elektronikken.
 
Tilbake
Topp