Må si at en av tingene ved ølbrygging jeg virkelig setter pris på er den utrolige åpenheten selv bryggerier har om sine oppskrifter. Gir oss nybegynnere uante muligheter til å treffe godt i starten og ta hobbyen vår fortere til nye høyder. Har kun brygget 4 brygg til nå, og har da gått for gode oppskrifter. Har i mange år vært opptatt av å finne gullskatter fra inn og utland i polets hyller. Derfor tror jeg at kravene jeg har til eget øl er mye høyere enn om jeg "kun" var vandt til butikkpils. Det er også grunnen til at alle bryggene vi har laget har overgått "vanlig" øl med god margin.
Er utrolig kult å kunne kjøpe et øl på polet og så kunne prøve å lage det like bra eller bedre selv. Jeg tenker at det gir bryggeriene en ekstra reklame. Nesten som: Her er originalen prøv å gjøre den bedre.
Er utrolig kult å kunne kjøpe et øl på polet og så kunne prøve å lage det like bra eller bedre selv. Jeg tenker at det gir bryggeriene en ekstra reklame. Nesten som: Her er originalen prøv å gjøre den bedre.