Ekornskurken
Norbrygg-medlem
Jeg har disse. Fungerer utmerket. Tri-Clamp Waterproof RTD PT100 Temp Sensors w Telfon Cable &Detachable Connector | eBay
Jeg har disse. Fungerer utmerket. Tri-Clamp Waterproof RTD PT100 Temp Sensors w Telfon Cable &Detachable Connector | eBay
Jeg fant også disse @Miguel, bør ha kortere reisetid til deg, samt at jeg kjenner det er jo stas med norsk nettbutikk. De selger forøvrig andre flotte bryggeting også... Triclamp Kjele sensor (120mm)
ser at jeg gjerne skulle hatt litt lenger probe i mine kjeler da jeg har kortere, men det funker jo nå også..
Selv om jeg ikke hadde valgt det røret du linker til da den ser upolert ut og rimelig rå. Prøv heller denne US $15.0 |1in.(50.5DO) Tri Clamp x 1in. (50.5OD) Tri Clover Compatible Pickup Tube Home Brew Fitting Racking Arm Stainless Steel SS304-in Pipe Fittings from Home Improvement on Aliexpress.com | Alibaba Group
Ah! Ja, nå så jeg det på en figur her (der, på ali).50.5mm er 1.5 i TC-verdenen. Jeg har mistet laderen til pcen min så har ikke linkene her nå,men jeg mener jeg fant et passe kort rør med bend som gjør at wp armen ikke stikker så langt inn i kjelen.
Jo egentlig, men det har jeg ikke klart å finne, men er jo verdt å lete litt merAh! Ja, nå så jeg det på en figur her (der, på ali).
Så du tenker å bruke et tilsvarende bend som whirlpool også? Det bør vel ha litt smalere utgang for å få litt fart på vørteren?
Denne kranen med uttagbar diptube er jo interresant: US $20.54 |3pc 3/4Jo egentlig, men det har jeg ikke klart å finne, men er jo verdt å lete litt mer
denne er det jeg fant sist: US $10.44 5% OFF|1
Det er vel ikke så mye bilder enda, mest bestilling av deler og så venting på at alt skal komme frem.Bilder av herligheten?
For en n00b, så er det interessant lesning, men med alle uttrykk og begrep, så er det lettere å se ferdig produkt
Jeg har en slik på stålkona. Meningen er et den vender ned under gjæring for å hindre at sedimenter synker ned i røret. Ved tapping løsner du TC og vrir den 180grader slik et du tapper ovenfra, og ikke drar sedimenter nedenfra.Denne kranen med uttagbar diptube er jo interresant: US $20.54 |3pc 3/4
Egentlig trenger man bare selve diptuben som da kan settes fast inn i en tri clamp dersom den passer i gjennomføringen.
F.eks i en slik: US $15.05 |3/4
Ja, jeg vet at de to delene fra linkene jeg listet sannsynligvis ikke passer sammen.Jeg har en slik på stålkona. Meningen er et den vender ned under gjæring for å hindre at sedimenter synker ned i røret. Ved tapping løsner du TC og vrir den 180grader slik et du tapper ovenfra, og ikke drar sedimenter nedenfra.
Du trenger et endestykke som er laget for dette. Den vil trolig ikke passe i TC lenke nr2
Ja, jeg vet at de to delene fra linkene jeg listet sannsynligvis ikke passer sammen.
Men konseptet med en diptube som festes i en gjennomføring ved hjelp av to o-ringer og friksjon ver det jeg ville foreslå.
Så får tiden vise om jeg finner deler som passer sammen.
Kan jo bare bruke kranen som kommer med diptuben, men den er ikke så enkelt renhold på.
Jeg har tre kjeler og skal bytte port på i alle fall 3 porter, kanskje opptil 6 porter.@LarsUlv
Har du forsket noe mer? Har du evt en midlertidig handleliste?
Her er min iallefall. Jeg skal ha tre porter, en for kran, en for RTD, og en for WP:
US $2.12 |1.5
US $16.99 |1 1/2
Pickup for exit: US $12.0 |1.5 in. Tri Clamp Pickup Tube Home Brew Fitting Clamped Racking Arm Stainless Steel SS304-in Pipe Fittings from Home Improvement on Aliexpress.com | Alibaba Group
WP: US $10.44 5% OFF|1
RTD: Tri-Clamp Waterproof RTD PT100 Temp Sensors w Telfon Cable &Detachable Connector | eBay
Mange forskjellige dimmer og standarder for RTD plugg, men dette kan lett bygges om i TC-enden for å motta ønsket plugg som er kablet til skapet hvis man har bitene.