Skal vi bruke erfaringene her er det ikke en relevant problemstilling. Jeg har aldri tenkt tanken på at det kan være en problemstilling, og har heller aldri opplevd at noen av de aktuelle butikkene ikke vil ha retur flasker fra andre butikker.
Tusen takk for alle svar. Da tar jeg turen til Rusta og bytter på tilbudet nå, og satser på at jeg kan bytte disse igjen hos hvilken som helst av konkurrentene når de har tilbud
Mindre plass dersom du har co2 i kjøleskap. Mer plass om du har 12 som @Rostad.
Mindre kostnad om du kjøper på tilbud. Langt billigere om du får lekkasje.
Og langt bedre tilgjengelighet
Nettopp. Litt pes å bytte gass når det er tomt på de små, men det er bedre enn å finne en 4-6 kg flaske tom pga lekkasje.. Jeg lar de store stå i dagesvis med to bar trykk i slangene og gjenskrudd flaske for å se om den holder trykket. Vrir og vender på koblingene når jeg går forbi for å se om det da lekker.
Nettopp. Litt pes å bytte gass når det er tomt på de små, men det er bedre enn å finne en 4-6 kg flaske tom pga lekkasje.. Jeg lar de store stå i dagesvis med to bar trykk i slangene og gjenskrudd flaske for å se om den holder trykket. Vrir og vender på koblingene når jeg går forbi for å se om det da lekker.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.