Re-sertifisering av CO2 flaske

Da skal jeg prøve den taktikken neste gang. Bare litt kjedelig hvis de nekter, når jeg kommer med 12 flasker i innbytte :rolleyes:
Skal vi bruke erfaringene her er det ikke en relevant problemstilling. Jeg har aldri tenkt tanken på at det kan være en problemstilling, og har heller aldri opplevd at noen av de aktuelle butikkene ikke vil ha retur flasker fra andre butikker.

Tømte akkurat en ombygd brannslukker som koster 600 å fylle p.g.a. lekkasje.
Det blir 20 Europris flasker.
Nettopp. Litt pes å bytte gass når det er tomt på de små, men det er bedre enn å finne en 4-6 kg flaske tom pga lekkasje.. Jeg lar de store stå i dagesvis med to bar trykk i slangene og gjenskrudd flaske for å se om den holder trykket. Vrir og vender på koblingene når jeg går forbi for å se om det da lekker.

Nettopp. Litt pes å bytte gass når det er tomt på de små, men det er bedre enn å finne en 4-6 kg flaske tom pga lekkasje.. Jeg lar de store stå i dagesvis med to bar trykk i slangene og gjenskrudd flaske for å se om den holder trykket. Vrir og vender på koblingene når jeg går forbi for å se om det da lekker.
For meg var det sikkerhetsventilen på det siste fatet jeg satt i kegeratoren som gjorde det.
Sukk !

Tilbake
Topp