Slutter meg til det. Jeg har selv opplevd å få "flak" av mugg (så ut som mørkt papir eller deler av et vepsebol) i ølglasset mitt etter å ha tappet fra picnic-kran (som lå i kjøleskap). Da jeg skrudde opp krana, var det ikke et appetittelig syn som møtte meg...Også kan du demontere både ball lock og selve pic nic krana enkelt ved å skru den fra hverandre
Anbefales også å gjøres innimellom, bare for å være sikker på at det ikke er no skummelt inni der
At pic nic blir litt misfarget av øl over tid er uungåelig
Vestbrygg, Brewshop, Bryggselv, Ølbrygging, Borrebygg, for å nevne noenJeg tømmer ut den lille ølskvetten og spruter Starsan i tappekranen om den skal henge litt. Ser likevel at silikonproppen blir angrepet av sort, hardt stoff jeg ikke får vekk. Bytter derfor piknikkranene ut med nyinnkjøpte innimellom.
Får man kjøp kun kranen noe sted?
Ja, der fant jeg... Kr. 69.Vestbrygg, Brewshop, Bryggselv, Ølbrygging, Borrebygg, for å nevne noen![]()
Jeg er i tvil. - Må testes.Er man i tvil kan vel picnic-kraner kokes?
Har ikke prøvd det, men regner med at de tåler det.
Null stress, jeg oppdaterer siden på nye innlegg her på forumet oftere enn jeg er villig til å innrømme offentlig så var bare glad for å se et innlegg jeg kunne svare påJa, der fant jeg... Kr. 69.
Beklager slappheten min, det var jo enkelt å finne...![]()
Hvis noe blir ødelagt må det være den gummidelen som stenger krana, mulig den ikke tåler det.Jeg er i tvil. - Må testes.