Samletråd for internettvarp av bryggerinteresse

32 liters aluminiumskjele på coop obs på Lagunen i Bergen for 299,-

Merke: Cookware. Kan ikke benyttes på induksjon.
 

Vedlegg

  • 20140801_115414.jpg
    20140801_115414.jpg
    686,5 KB · Sett: 138
Oi, dette frister. Jeg har OBH Nordica Supreme Vacuum Sealer, og er ikke spesielt imponert. Den forsegler ofte før all luft er ute, og er helt tilbakestående hvis du har væske i posen. Noen som har erfaring med denne versus den fra Sous Vide Norge? @glennrlie kanskje?
 
Nei, har ikke anskaffet en slik dings ennå, registrerte bare at Facebook ville jeg skulle kjøpe en, så tenkte å dele det med almuen.
 
Min oppsummering av maskinen fra OBH nordica: jeg blir sint omtrent hver gang jeg bruker den...
Har ein slik maskine. OBH . Den må ha litt kvile vist det vert kjørt hardt. Må passe på at der ikkje er så mykje varme på varmstripa at den klistret igenn posen før den er tømt for luft. Heilt ok vist ein får den billig
 
Har ein slik maskine. OBH . Den må ha litt kvile vist det vert kjørt hardt. Må passe på at der ikkje er så mykje varme på varmstripa at den klistret igenn posen før den er tømt for luft. Heilt ok vist ein får den billig

Vel, min slutter og suge, og skrur så på forsegling, så det er åpenbart dårlig vurderingsevne, ikke tilfeldig restvarme.
 
Kjøpte Andersson på Siba.. Har ikke opplevd noe i nærheten av det som nevnes her...

Sent fra min GT-I9305 via Tapatalk
 
Kjøpte denne for 100kr på ebay:
http://www.ebay.com/itm/400717570290
140.jpg

Sammenlignet mot thermapen:
ImageUploadedByTapatalk1410280472.608197.jpg

Gir en god indikasjon på temp i gjæringskar f.eks.
 
Tilbake
Topp