Samletråd for internettvarp av bryggerinteresse

Kanskje en litt kronglete emnetittel, men den får duge inntil jeg finner på noe bedre å kalle det. Beklager på forhånd dersom det fins en annen tråd av dette slaget, eller om andre ikke skulle se noen verdi i en slik tråd.

Dette er altså ment som en tråd der vi kan poste lenker til spesialtilbud som kan være av interesse for norbryggmedlemmer. Dette gjelder altså IKKE tilbud av sorten "morebeer-deal-of-the-day eller [forhandler] kjører 1% rabatt på vare x", ei heller generelle butikktips. Dette hører hjemme i en annen tråd. Denne tråden er forbeholdt tips av slaget 'annonse på finn.no for gratis fryseboks' eller 'gratis speidel pga lagertabbe'.Hvis du finner en annonse du tror kan være av potensielt stor interesse for andre på forumet, men ikke for deg, er med andre ord dette stedet å gjøre det på. Denne tråden er ment for å gjøre det lettere for brukere å poste gode tips uten å måtte starte en helt ny tråd.

Sist men ikke minst, hør på Solidariske Stakhanov:
Finn.no-annonser og lenker til eBay fra 2012 kan vel bare slettes?
 
Ja, det er det, men ved søk på "Til salgs", kommer det litt tilfeldig på både årstall og tema. Mulig jeg gjør noe feil eller at det et erteknisk vanskelig å endre på?
Hvis du går på «søk» og så trykke på «avansert søk» så kan du velge tråd du vil søke i og mulighet å sortere etter dato med nyeste først :)
 
Brukes vanligvis som en bøtte.. Kan også brukes som en gryte...
hehe - vel, men jeg kommer ikke på noe jeg kan bruke den til i brygginga. Synd, for det ser jo ut som ei fin bøtte:).

Typisk for vandring rundt på Biltema/Clas O/Jula. Man ser noe, og tenker oj, den var snedig, jeg må da kunne bruke den til noe :p.
 
Hvis du går på «søk» og så trykke på «avansert søk» så kan du velge tråd du vil søke i og mulighet å sortere etter dato med nyeste først :)
Et annet tips er å bruke google til å søke på forumet.

Skriv (uten anførselstegn): "søkeord site:forum.norbrygg.no"
 
Typisk for vandring rundt på Biltema/Clas O/Jula. Man ser noe, og tenker oj, den var snedig, jeg må da kunne bruke den til noe :p.
Jeg ser for meg at den kan være fin å ha til "ren sone", som er lett å vaske etterpå. Nå har jeg bare et biltema dryppbrett som jeg setter bl.a. meskespade ned i som støtter seg i kjelen, kunne nok ha vært praktisk med ei bøtte til det formålet. Men er usikker på om det er femhundrekroner verdt praktisk.
 
Tilbake
Topp