De har bare i kg-pakninger på nettsiden. Mulig at det er mulig å be dem om noe annet, men jeg har ikke prøvd.Er det ikke mulighet for og bestille malt i gram, hos olbrygging.no?
Takk for svar! Fant kun i hele kilo selv på siden.De har bare i kg-pakninger på nettsiden. Mulig at det er mulig å be dem om noe annet, men jeg har ikke prøvd.
Er det ikke mulighet for og bestille malt i gram, hos olbrygging.no?
Og tar en turen til Nedstrand så kan en kombinere det med en tur opp til Himakånå som på bildet under. Klatreparken Høyt & Lavt er også verdt et besøkOm du har tid til å kjøre til Skudenes Bryggeri eller Nedstrand selger de også malt. Send e-post så får du priser. Sist jeg kjøpte gjennom Skudenes var de billigere enn samtlige bryggebutikker.
Turen til Himakånå er kjedelig. Bratt grusvei. Stølsnuten er kjekkere synes jeg.Og tar en turen til Nedstrand så kan en kombinere det med en tur opp til Himakånå som på bildet under. Klatreparken Høyt & Lavt er også verdt et besøk
Fin den der, og om man har et kjøleskap med høyde så passer den vel inn i det. Hadde jeg hatt 60 liters brygger for å tappe til 2x 20 liter så hadde den der vært ypperlig.Chronical fermenter - noen som selger bryggeren sin?