Da var den bestilt@gustavf, royalties incoming!
Jeg husket helt feil. På Mamut er det ca 8,10 kr.Jepp. Mener det er rundt 3 kr per bok.
Men han får ingenting for innlegg her på forumetBlir ikke rik av å være ølbokforfatter, si!...
Dæven, det var faktisk mye dårligere betalt enn jeg hadde sett for meg.
Får oss en realitetsorientering vi som tror vi behøver å forsikre bryggeriet vårt pga verdier investert. Koster jo bare en brøkdel å handle samme utstyr brukt.Speidel 20L med diverse for 4600kr her
![]()
Komplett bryggeutstyr Speidel 20, AEB, Oxyturbo, Fermzilla! | FINN-torget
Jeg går over til brygger som tar større volum. Trenger derfor å rydde litt plass i garasjen. Her har jeg satt sammen en pakke slik at du kun trenger å kjøpe råvarer for å komme i gang med bryggingen. Det er utelukkende kvalitetsmerker i pakken slik at du kan være trygg på det du kjøper...www.finn.no
FyfffSpeidel 20L med diverse for 4600kr her
![]()
Komplett bryggeutstyr Speidel 20, AEB, Oxyturbo, Fermzilla! | FINN-torget
Jeg går over til brygger som tar større volum. Trenger derfor å rydde litt plass i garasjen. Her har jeg satt sammen en pakke slik at du kun trenger å kjøpe råvarer for å komme i gang med bryggingen. Det er utelukkende kvalitetsmerker i pakken slik at du kan være trygg på det du kjøper...www.finn.no
Vurderer sterkt å oppgradere hyttebryggeriet med slike priser.Fyfff
Hvis student-meg hadde hatt tilgang på noe sånt for 10 år siden.... Da tror jeg faktisk jeg hadde lånt meg bil og kjørt til porsgrunn.
Nesten sånn at jeg vurderer å kjøpe brukt speidel (10L kanskje?!) bare for å bruke som kosebrygger når jeg ikke gidder å brygge med stor-bryggeriet...