loebrygg
Norbrygg-medlem
Den forsvant fort gitt
Jeg har fortsatt noen cider kit siden sist salg, så kommer ikke til å handle. Men 25% på de cider kitta er bra. Bruk to kilo dextrose til et sånt kit så lander den på omtrent 5,5%. Har pære og elderflower på fat nå, forfriskende leskedrikk det.Men er det noe du likevel skal ha er det greit å kikke innom.
Tviler ikke på kvaliteten, har inntrykk av denne type sett er på salg titt og ofte.Jeg har fortsatt noen cider kit siden sist salg, så kommer ikke til å handle. Men 25% på de cider kitta er bra. Bruk to kilo dextrose til et sånt kit så lander den på omtrent 5,5%. Har pære og elderflower på fat nå, forfriskende leskedrikk det.
Solgt!Kjenner ikke til om det finnes flere typer Jaded kjølere, men dersom det kun finnes en type er kanskje dette et kupp.
![]()
Jaded Brew Kjølespiral | FINN-torget
Sjekker om det kan være noe interesse for denne kjølespiralen. Den har vært brukt en gang. Jeg har kjøpt en modelltilpasset motstrømskjøler til bryggekjelen minwww.finn.no
Den der kommer du ikke til å angre påSolgt!Kjøleren min lakk på siste brygg, så denne kom som bestilt. Takk for tips!
Har hatt lyst på den lenge, men frakt og moms fra USA har gjort det til en seig deal. 1500 spenn pluss frakt er veldig overkommeligDen der kommer du ikke til å angre på![]()
Jeg handla mine når dollaren var mye billigere, Norske «pesetas» er ikke verdt stort om dagen…Har hatt lyst på den lenge, men frakt og moms fra USA har gjort det til en seig deal. 1500 spenn pluss frakt er veldig overkommelig![]()
Jeg kjenner ikke så godt til systemet, men sånn umiddelbart virker det betydelig enklere i bruk enn f.eks. Tapcooler. Stemmer det?Ser Bryggmann selger Boel iTap til under halv pris
![]()
Boel Itap mottrykksfyller
Leveres med adapter til long neck falsker, adapter til pet, patentflasker, bokser og champagne kan kjøpes seperat.bryggmann.no
Min Tapcooler var litt klønete å fylle med, så jeg kjøpte en Tapcooler Handsfree Clip. Det hjalp noe. Vil det ikke skumme mye når Boel Itap ikke fyller fra bunnen?Jeg kjenner ikke så godt til systemet, men sånn umiddelbart virker det betydelig enklere i bruk enn f.eks. Tapcooler. Stemmer det?
Etter å ha undersøkt litt nærmere, viser det seg at boel er et russisk selskap, så jeg står over.Jeg kjenner ikke så godt til systemet, men sånn umiddelbart virker det betydelig enklere i bruk enn f.eks. Tapcooler. Stemmer det?
Det gjør du selvfølgelig som du vil medEtter å ha undersøkt litt nærmere, viser det seg at boel er et russisk selskap, så jeg står over.
Det samme gjelder Pegas som jeg har. Kjøpte dem før Russland ble the big bad wolf. Hadde ikke kjøpt det i dag og jeg ser de to produsentene er i ferd med å forsvinne fra markedet nå.Etter å ha undersøkt litt nærmere, viser det seg at boel er et russisk selskap, så jeg står over.
Fant dem som ansatte via LinkedInDet gjør du selvfølgelig som du vil med
Men jeg så ingen russere på de 60 sekundene jeg brukte på undersøkelser
Det er også bokstavelig talt fullt av dem på Youtube-kontoen til Boel og de har en konto på VKontakte, men for all del, enhver kjøper det de selv vil.Fant dem som ansatte via LinkedIn
Langt nede her, fant jeg dette etter mye søk på Boel Technologies (med hovedkontor i Hongkong) https://boel.pro/about-us:Etter å ha undersøkt litt nærmere, viser det seg at boel er et russisk selskap, så jeg står over.