Samletråd for internettvarp av bryggerinteresse

Har ikke spesielt høye forventninger til Black Friday. De siste årene har det vært en typisk kampanje som vi ser bryggebutikkene har flere ganger gjennom året.

Men er det noe du likevel skal ha er det greit å kikke innom.

Ølbrygging lader opp til Black Week. Dersom dette er standarden, har de klart å senke forventningene enda litt lavere enn de allerede var.

Jeg har fortsatt noen cider kit siden sist salg, så kommer ikke til å handle. Men 25% på de cider kitta er bra. Bruk to kilo dextrose til et sånt kit så lander den på omtrent 5,5%. Har pære og elderflower på fat nå, forfriskende leskedrikk det.
Tviler ikke på kvaliteten, har inntrykk av denne type sett er på salg titt og ofte.

Poenget er at man ikke trenger å føle man mister en mulighet om man lar være å kjøpe denne gang. Tilbudet dukker opp til samme pris en eller annen gang om ikke altfor lenge.

Kjenner ikke til om det finnes flere typer Jaded kjølere, men dersom det kun finnes en type er kanskje dette et kupp.

Solgt! :D Kjøleren min lakk på siste brygg, så denne kom som bestilt. Takk for tips!

Jeg kjenner ikke så godt til systemet, men sånn umiddelbart virker det betydelig enklere i bruk enn f.eks. Tapcooler. Stemmer det?
Min Tapcooler var litt klønete å fylle med, så jeg kjøpte en Tapcooler Handsfree Clip. Det hjalp noe. Vil det ikke skumme mye når Boel Itap ikke fyller fra bunnen?

Jeg har bare kjennskap til iboel, så jeg kan ikke sammenligne.
Iboel fungerer meget bra, det skummer ikke. Jeg tapper selvfølgelig alltid fra kjøl.
Både purging og tapping er meget enkelt.

Jeg monterte min på kjøleskapdøren, det tror jeg ikke den er beregnet for? Det er hvert fall veldig knot å bytte chocks (bytte mellom glass og pet flasker f.eks)

Etter å ha undersøkt litt nærmere, viser det seg at boel er et russisk selskap, så jeg står over.
Det samme gjelder Pegas som jeg har. Kjøpte dem før Russland ble the big bad wolf. Hadde ikke kjøpt det i dag og jeg ser de to produsentene er i ferd med å forsvinne fra markedet nå.

Tilbake
Topp