Spike Brewing

Ser at Spike Brewing har utrolig mye knask. Inkludert noen flotte koniske gjæringstanker og nydelige kjeler. Har noen bestilt og fått noe av dette utstyret sendt til Norge?
 
Er faktisk på en mailing liste hos den der de har lovet meg dyrt og hellig å si i fra når de starter eksport ut av US. Får jeg Mail skal jeg oppdatere. Men det er vel heller tvilsomt at de husker det når den tid kommer.
 
Ja.
Her er svar mottatt fra Spike:
«Thanks for reaching out and your interest in Spike Brewing! Right now, we unfortunately do not offer shipping outside the US. International distribution is something that we are looking into offering but are doing our due diligence at the moment to understand all rules and regulations. We can add you to our growing list of interested international customers and notify you once non-US sales can be accepted. Thank you for your patience!»

Så gnager og purrer jeg litt innimellom.;) Spesielt siden de er svært vage på tidshorisont...
 
Ja, men drar de da fra skatt og avgiftene?
Regn med å betale "moms" på 7% i New Jersey. Fortolling er inkludert for privatpersoner hos Jetcarrier, men det blir seff norsk MVA i tillegg. Med sjøfrakt blir det trolig billigere med Jetcarrier enn hvis selger sender direkte til Norge, selv med 7%'en.
 
Har lekt litt med tanken på å bestille en 10 gallon kjele med falsk bunn og diptube.
Med Jetcarrier så kommer det hele på ca kr. 3.235 levert nærmeste postkontor og ellers alt av fortolling, mva og frakt inkludert.

Med tanke på at man får skreddersydd falsk bunn / center diptube inkludert i den prisen så synes jeg kanskje at dette var innenfor eller hva ?
 
Veldig mye snadder fra Spike, eneste aberet er at merkingene deres har 2.5% feilmargin. Det kan utgjøre en plagsomt stor forskjell, særlig på de store oppsettene deres. Men er ikke verre enn at man måler og markerer volum selv.
 
Veldig mye snadder fra Spike, eneste aberet er at merkingene deres har 2.5% feilmargin. Det kan utgjøre en plagsomt stor forskjell, særlig på de store oppsettene deres. Men er ikke verre enn at man måler og markerer volum selv.
Ganske slurvete feil på et så strøkent produkt, hvor har du disse opplysningene fra ?
 
Tilbake
Topp