Spør Bryggselv

Status
Stengt for ytterligere svar.
Merkelig. Bryggekompisen min var innom i Stavanger sist uke og handla noe gjær. Da fikk han beskjed om at de hadde NØ-flasker til 6/stk. Det var bare å plukke, fikk han beskjed om. Kan jeg spørre om hvorfor dere ikke tar inn disse istedenfor de dere fører til 8/stk?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Merkelig. Bryggekompisen min var innom i Stavanger sist uke og handla noe gjær. Da fikk han beskjed om at de hadde NØ-flasker til 6/stk. Det var bare å plukke, fikk han beskjed om. Kan jeg spørre om hvorfor dere ikke tar inn disse istedenfor de dere fører til 8/stk?

Dette mysteriet skal vi få oppklart.

Edit: Mysteriet er oppklart. Det stemmer at Stavanger-butikken selger halvlitersflasker til 6,-/stk om kundene pakker de i esker selv. Flaskene er riktignok de samme som vi fører i de andre butikkene våre, og ikke de samme som Nøgne Ø bruker.

Halvlitersflaskene vi har med patentkork er samme "modell" som Nøgne Ø har på sine kronekapselflasker.
 
Sist redigert:
Det gjelder denne magnetrøreren: http://www.bryggselv.no/products/magnetrrer-bryggselv
I bruksanvisningen står det "Warning 4: Continuously work 8 hours if moderate speed, continuously word (skal vel være work?) 4 hours if high speed."
Dette høres ikke betryggende ut, ihvertfall ikke til den prisen jeg måtte betale. Enten er bruksanvisninga feil, eller så er apparatet ikke egnet.
ps, den har nu gått kontinuerlig i 24 timer her i heimen. Så langt...
 
Kommer dere til å tilby fylling av CO2 i Oslo i nær fremtid/en gang? Dere har mye bedre åpningstider enn de som tilbyr fylling i Oslo i dag..
 
Det er en god idé, innkjøpsavdelingen skal se på det.



Vi bestiller disse til uken fra USA, det vil ta ca. 6-7 uker før de er hos oss.



Har sendt forespørselen videre til innkjøpsavdelingen.
Ser dokke har fått inn 225 mm falske bunn . 300 mm kjem dei også eller er det kutta ut ?

Sent fra min SM-A300FU via Tapatalk
 
Sist redigert:
Det er litt surr med beholdning og slikt nå i børjan. Jeg var på Hasle for et par dager siden og hadldet ymse. Ting det var flust av kom opp som "ikke tilgjengelig" i kassasystemet, så jeg ville tatt lagerbeholdningen på nettsidene med en svært stor klype salt inntil videre.
 
Skal vel være glad for at muligheten er der, selv om de svarer litt treigt innimellom?
Bryggselv er en kommersiell aktør som får drive kundeveiledning på norges største bryggeforum. Jeg har ingen problem med at tråden er her, men jeg kjenner ingen takknemlighet for at de får salgsfortrinn og egenreklame på siden. Derimot synes jeg de burde klare å besvare en håndfull spørsmål iløpet av tyve dager når de først har privilegiet.
 
Man kan kanskje snu litt på flisa og. Det at Bryggselv har laget en egen konto og tråd her inne hvor man kan spørre de kan man vel også si er en heving av lista når det kommer til kundeservice Så som sagt kan man snu litt på det og si at de ikke nødvendigvis har salgsfortrinn, det er bare der lista er, men det er sløvt av de andre butikkene å ikke benytte seg av samme tilbudet de har?

Det at de ikke svarer på rappen på hvert innlegg har vel sin grunn, og når de først er her med denne tråden så kan vi jo håpe at det er noe de tar litt tak i etterhvert. Jeg antar at det har noe med den nye nettsiden/satsingen/profileringen å gjøre, alt må kjøres inn, bare gi det litt tid.
 
Det @Miguel sa, her er det bryggselv som hever lista, og selv om det også er en god ekstra mulighet for dem, så er tross alt selve den muligheten ikke bare betinget av å gi ekstra service til oss brukere/kunder, det er DET de har mulighet til. Win-win pleier man vel å kalle det.

Og - stort sett så har de da vært ganske flinke til å svare på spørsmålene? En forumtråd er langt fra noen ideell plattform for å drive support, så selv om de går glipp av et og annet spørsmål, har de da svart på det aller meste?
 
Vi opprettet denne tråden som et ekstra servicetilbud til de av våre kunder som er her på forumet.

De siste ukene har vi jobbet intenst med nettsidene våre, og nå er vi midt oppe i ferieavikling, så vi har noe begrenset kapasitet. Det har beklageligvis ført til at denne tråden har blitt nedprioritert til fordel for mer kritiske saker. Håper det er forståelse for dette.

Som vi har nevnt tidligere, bla. i trådens første post, kan du nå oss på telefon 992 92 300 om det er noe som haster eller om du har spørsmål om spesifikke ordre. Vi svarer også på post@bryggselv.no

Som nevnt over er ikke en forumtråd et ideel sted for support. Sender du oss en mail har vi mye bedre verktøy for å følge opp saker. Ringer du får du svar umiddelbart.

For å svare på noen av spørsmålene som har dukket opp:

Hei.

Hvilken kvernegrad (mm) bruker dere når dere kverner malt tilpasset for Speidel? Og hvilken kvern bruker dere?

Mvh
Lars

Speidel anbefaler 2 mm kverningsgrad, og vi følger de retningslinjene. På små mengder malt bruker vi en Monster Mill MM3 (mulig 2.0), og på større mengder malt bruker vi en industriell kvern.


Noe nytt angående nettverksenheten til speidel enda? Lenge til ankomst?

Vi har ikke hørt noe mer om denne per dags dato, desverre.

Ser dokke har fått inn 225 mm falske bunn . 300 mm kjem dei også eller er det kutta ut ?

Vi er utsolgt for øyeblikket, men dette kommer inn igjen.
 
Vi opprettet denne tråden som et ekstra servicetilbud til de av våre kunder som er her på forumet.

De siste ukene har vi jobbet intenst med nettsidene våre, og nå er vi midt oppe i ferieavikling, så vi har noe begrenset kapasitet. Det har beklageligvis ført til at denne tråden har blitt nedprioritert til fordel for mer kritiske saker. Håper det er forståelse for dette.

Som vi har nevnt tidligere, bla. i trådens første post, kan du nå oss på telefon 992 92 300 om det er noe som haster eller om du har spørsmål om spesifikke ordre. Vi svarer også på post@bryggselv.no

Som nevnt over er ikke en forumtråd et ideel sted for support. Sender du oss en mail har vi mye bedre verktøy for å følge opp saker. Ringer du får du svar umiddelbart.

For å svare på noen av spørsmålene som har dukket opp:


Hei.

Hvilken kvernegrad (mm) bruker dere når dere kverner malt tilpasset for Speidel? Og hvilken kvern bruker dere?

Mvh
Lars

Speidel anbefaler 2 mm kverningsgrad, og vi følger de retningslinjene. På små mengder malt bruker vi en Monster Mill MM3 (mulig 2.0), og på større mengder malt bruker vi en industriell kvern.


Noe nytt angående nettverksenheten til speidel enda? Lenge til ankomst?

Vi har ikke hørt noe mer om denne per dags dato, desverre.

Kommer dere til å tilby fylling av CO2 i Oslo i nær fremtid/en gang? Dere har mye bedre åpningstider enn de som tilbyr fylling i Oslo i dag..

Dette har vært diskutert, men vi har ikke konkludert enda.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Tilbake
Topp