Spør Bryggselv

Status
Stengt for ytterligere svar.
Har bare lyst til å gi en liten tommel opp til dere, ser dere får mye kjeft pga den nye nettbutikken og problemer med den, og det er på sett og vis velfortjent, MEN - måten dere svarer på her er veldig bra! Dere tar til dere meldinger om feil og problemer og forklarer litt, men beklager, innrømmer feil, er ærlige om det og tar skylda "standing up"! Veldig bra :)
 
Så vidt jeg kan se ligger de ute i nettbutikken i alle fall. De to "Sesongen [sic.] utvalgte"-settene (White Sun og Summer Daze Wit), er forøvrig også Gahr ed.-sett.
 
Hei,

Hvorfor er plutselig kort maltrør til Speidel 20 nesten 400 kroner dyrere enn til Speidel 50?
Normalt er det bortimot 200,- billigere enn kort maltrør til Speidel 50.
Slik var det hos dere før, og slik er det fortsatt hos konkurrentene deres.

Vil gjerne bestille hos dere, men ikke når det koster nesten 1400,-

http://www.bryggselv.no/Bryggeutstyr/Bryggemaskiner/Braumeister-tilbehør/Kort-Maltrør-til-20-liter-Speidel-400640-p0000000895

Mvh Håkon

Da ser det ut som dere har justert prisene på maltrørene til Speidel, veldig bra!

En annen ting som jeg synes kunne ha vært en fin ting, var om man kunne klikke seg inn på å kun se nyheter som er lagt til den senere tiden.
Dere har jo 4 produkter nederst på forsiden som er nyheter, men når det kommer mye nytt, hadde det vært praktisk å kunne sett alt.
Kanskje det allerede er en funksjon for dette, men at jeg ikke har funnet ut hvordan man gjør det?
 
Tipper det er folk i startgropa, slik som meg selv som kjøper ølsett. Hadde derfor vært knall om dere kunne gått over oppskriftene som ligger på nettsidene og posene man kjøper. Store avvik her. Blant annet på gjæringstemp og minutter på humletilsetning i dette tilfellet. ImageUploadedByTapatalk1438028792.244359.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Greit å stikke innom,
men de må gå orden på faktura
Fikk en idag på 200 g flaket havre som jeg ikke fikk levert eller betalte for
For en måned siden!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hei @BRYGGSELV AS

Må man registrere seg separat for nettbutikken deres og for hver enkelt butikk!? Jeg skulle handle i Oslo og bestille på forhånd men brukernavn/passord virker ikke når jeg er inne på Oslobutikken sine sider.
Dette må vel være en feil?
 
Hei @BRYGGSELV AS

Må man registrere seg separat for nettbutikken deres og for hver enkelt butikk!? Jeg skulle handle i Oslo og bestille på forhånd men brukernavn/passord virker ikke når jeg er inne på Oslobutikken sine sider.
Dette må vel være en feil?

Hei,

Butikkene våre er separate firmaer, og av den grunn må man ha separate brukere til hver butikk. Vi ser at dette er uheldig, og ser derfor også på mulighetene for å la kundene våre ha en login på vår plattform.
 
Hei!
Lurer bare på hva det betyr når det i nettbutikken står "Ikke på lager (45 dager)" som lagerstatus? Venter på noe greier som jeg bestilte for langt mer enn 45 dager siden, og som har hatt denne lagerstatusen hele tiden (nærmer seg 8 uker nå). Dette er sikkert på grunn av ferieavvikling, men det hadde vært fint om det kunne stått noe mer konkret, og også om det stod når lagerstatus sist ble oppdatert.
 
Har dere vurdert å tilby fylling av CO2? Jeg ville likt om dere kunne tatt imot min tomme flaske og solgt meg meg en ny en fylt med næringsmiddelkvalitet CO2. Altså slik som alle butikker som selger gass til sodastream og tilsvarende gjør. (og de som selger propan til gassgrillen osv :) )
 
Var på butikken og spurte når skal dere ta inn WY1450 for en måned siden. Og den lenken er for gjær som de ikke har i sortimentet... (Spesialgjær) får vel prøve.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Tilbake
Topp