Eg kjem til å bygge nytt hus ila det neste året og har ein fuktig drøm om å få til 2-4 tappekraner på kjøkkenet. Ser for meg eit integrert kjøleskap som er stort nok til å ha 2-4 19L Corneliusfat i basen (må ha plass til mat også...) og (relativt diskret) utførsel av slanger gjennom sida på kjøleskapet til tappekraner som er lekkert plassert over kjøkkenbenken. Litt meir avansert løsning enn ein rein kegerator med tappekraner montert på kjøleskapet altså.
Er dette praktisk gjennomførbart? Blir det et helvete med boring gjennom veggen på eit flunkande nytt integrert kjøleskap? Tenker å få dei som monterer kjøkkenet til å ta seg av dette...
Er dette økonomisk gjennomførbart? Tar gjerne imot lenker til liknande prosjekt på forumet, eg fann berre ikkje noko når eg søkte.
Er dette praktisk gjennomførbart? Blir det et helvete med boring gjennom veggen på eit flunkande nytt integrert kjøleskap? Tenker å få dei som monterer kjøkkenet til å ta seg av dette...
Er dette økonomisk gjennomførbart? Tar gjerne imot lenker til liknande prosjekt på forumet, eg fann berre ikkje noko når eg søkte.