Tar gjerne imot innspill på mitt neste brygg

ErikSøl

Norbrygg-medlem
Vil prøve å lage en Saaz Blond, Nøtterø Saaz Blonde skal dette hete. Bruker en Beer Breew 30.
Pilsnermalt, munich og kara- tilsammen 6,5 kg. Meskes og vaskes kjærlig.
Jeg  tror jeg ender opp med å koke 30 liter i 90 minutter.
Jeg er usikker på mengde humle. Som bitter skal jeg bruke Magnum ved 60 minutter. Saaz tilsettes ved 30, 15 og 5 minutter. Men omtrent hvor mange gram?
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    383,4 KB · Sett: 206
Litt lav OG og FG for en belgisk blonde. Ville lagt meg mellom OG 1055-1065 og FG1008-1014 (Norbrygg).
Ellers bør T58 temperaturreguleres for en belgisk profil. Tenker start på rundt 19C en fire dager og rampes opp litt etter litt til 26-27C ila 2 uker
 
Heilt opp til det sjølv, skyller du med mindre vatn sit du att med mindre ferdig øl. Aukar du maltmengden får du meir øl, absolutt å anbefala  :skitbra: så sant du har plass i kjelen din. Eg antar du har kontroll på forventa utbytte på utstyret ditt og kan beregna maltmengde utfrå det?
 
"Eg antar du har kontroll på forventa utbytte på utstyret ditt og kan beregna maltmengde utfrå det?"

Kontroll? Nei.  :saadoevt: :noway: men det kommer ettersom erfaringen kommer
 
Takk for gode rød. Jeg har forøvrig gått betydelig ned på mengde humle på hvert trinn. Har skjønt at dette øllet ikke skal ha for mye bitterhet.
 
Eg kjenner ikkje beerbrew 30 men eg antar du kan spørra kva andre får i utbytte på sitt utstyr og gå utifrå det. Eg kan ikkje desse formlane så eg brukar eit rekneark eg har "stjåle" frå nokon andre, legg det ved. Greit å bruka for å kunna beregna mengder utan for mykje detaljkunnskap.
 

Vedlegg

  • hefeweisser.xlsx
    15,2 KB · Sett: 42
Tilbake
Topp