Til dere som gråt en skvett da Steve Jobs trakk seg fra jobben...

Ekte bryggere bruker da ikke Apple produkter! Så lenge jeg ikke kan bruke dette på andre plattformer er det uaktuelt.

Dette er vel ikke et Apple-produkt heller. Det spørs hvor lenge det blir tillatt solgt når navnet starter med en liten 'i'....

og til de andre, jåsskuka  :)
Takket være at noen er så glade i Mac at de bare kjøper ny sitter jeg på en gammel GOOD MacBook

Til alle dere som driver eplehets: Har en formening om at flere driver med siderproduksjon her inne.  :laugh:

Roger skrev:
Til alle dere som driver eplehets: Har en formening om at flere driver med siderproduksjon her inne.  :laugh:

Til alle som vil bli av med epleproduktene sine så har eg eplepresse i kjellaren... ;)

Viktste skrev:
Rune Alm skrev:
Ekte bryggere bruker da ikke Apple produkter!

Støttes. Drikker heller kjøpeøl en å meske med noe som trenger epler... 
>:D

Hehe, å bruke vinduer er jo som å drikke industripils.... men smått om senn oppdager man at det finns bedre øl ute i verden, og bedre datamaskiner  ;)

"Skal jeg ha dagen til å gå bruker jeg PC´n, skal jeg ha jobben gjort bruker jeg Mac´en" 

- Sitat av Øystein Sunde

Hei ullhuer!  :laugh:
Dette er området for seriøse Utstyr-diskusjoner, ikke Pratehjørnet! Ta dere sammen.
Ellers er det noe alle ekte mannfolk vet at både Mac og Speidel er for kjerringer!

Vel, termometeret såg faktisk veldig kult ut spør du meg! Mesker i steikeovnen, så det hadde passa perfekt med blåtann til telefonen.

Svein Erik skrev:
Ellers er det noe alle ekte mannfolk vet at både Mac og Speidel er for kjerringer!

Er ikkje heilt einig om det gjelder Mac. Speidel tørr eg ikkje uttale meg om, sida kanskje det er å irritere på seg "speidel-adelen". Vil ikkje ha eit maltrør i hode ;) .

Sent from my MacBook Pro not using Tapatalk

Svein Erik skrev:
Hei ullhuer!  :laugh:
Dette er området for seriøse Utstyr-diskusjoner, ikke Pratehjørnet! Ta dere sammen.

Lås deg inn og barikader døra, jeg er i byen i helga.
Er det noen plass i Bodø du får annet enn Mack og Ringnes. ?

igniztion skrev:
Linux/Unix er som et godt hjemmebrygg. Masse arbeid, men perfekt resultat.  :skitbra:
Tiltredes!!

Med det er vel en kjensgjerning at det er få ting som er så uproblematisk og greit som produkter med fruktlogo. Selv om entusiastene er en snodig sekt.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Tilbake
Topp