Odland skrev:Skal bytte ut maltmølla mi med en litt større sak - da med ruller. Blir ikke enig med meg selv om jeg skal gå for mølle fra Monster Mill, Crankandstein eller Barley Crusher. Tenker først og fremst på en med tre ruller om det er en del å hente på dette.
Alle tips mottas med takk.
Odland skrev:Hmm...
Det skal jaggu ikke være lett å finne en mølle nei. Alle er vel bra, men greit å vite at en legger penger i noe som er utprøvd og funker som bare juling.
Odland skrev:Barley Crusher ser billig ut med full pakken. Kjenner imidlertid en dragning mot Crankandstein. Mulig det er grunnet navnet...
MonsterMill og Crankandstein er ganske like ja, bare at MonsterMill er bedre ;DKristian L skrev:Monster Mill lages av en partner som sluttet i Crankandstein etter noen uoverensstemmelser. Såvidt jeg har skjønt er de ganske like i form og funksjon, det er mulig det er noen mindre forskjeller. Jeg venter i spenning på min Crankandstein i posten nå, tror den kommer denne uka.
Fordel at du kan kjøpe MM i Norge da, ikke var det så mye dyrere enn fra USA+frakt+moms heller. Også støtter du en norsk bryggebedrift.
Bjarte H skrev:MonsterMill og Crankandstein er ganske like ja, bare at MonsterMill er bedre ;DKristian L skrev:Monster Mill lages av en partner som sluttet i Crankandstein etter noen uoverensstemmelser. Såvidt jeg har skjønt er de ganske like i form og funksjon, det er mulig det er noen mindre forskjeller. Jeg venter i spenning på min Crankandstein i posten nå, tror den kommer denne uka.
Fordel at du kan kjøpe MM i Norge da, ikke var det så mye dyrere enn fra USA+frakt+moms heller. Også støtter du en norsk bryggebedrift.
En ganske stor fordel med å kjøpe i Norge, foruten å støtte leverandørene våre, er at du har 5 års reklamasjonsrett jfr. forbrukerkjøpsloven.