EspenAE skrev:Her er siste etikett til en havrestout som skal brygges om ca to uker.
Ha Ha, mistenker at du er født i nærheten av 1970.
Hva blir de neste?
Sala Stout?
Kit Wit?
Luaga Lager?
EspenAE skrev:Her er siste etikett til en havrestout som skal brygges om ca to uker.
StoreMy skrev:EspenAE skrev:Her er siste etikett til en havrestout som skal brygges om ca to uker.
Ha Ha, mistenker at du er født i nærheten av 1970.
Hva blir de neste?
Sala Stout?
Kit Wit?
Luaga Lager?
Hvem produserer flaske ettiketer?EspenAE skrev:Ha ha ha.. Luaga Lager. Råbra.
Født på begynnelsen av 80-tallet, men har hatt noe fartstid i fantomet-klubben. :ilike:
Men tåler etikettene, laget med inkjet eller laser?, vann?EspenAE skrev:Produserer? Vet ikke om jeg tok spørsmålet helt riktig, men jeg lager de i Photoshop, printer ut på vanlig papir, klipper ut, og limer på flaskene med melk. Har inntrykk av at det er måten de fleste gjør det på. Men går sikkert an å bestille fra et eller annet trykkeri, selv om det nok blir dyrt i lengden.
jon-anders skrev:Men tåler etikettene, laget med inkjet eller laser?, vann?EspenAE skrev:Produserer? Vet ikke om jeg tok spørsmålet helt riktig, men jeg lager de i Photoshop, printer ut på vanlig papir, klipper ut, og limer på flaskene med melk. Har inntrykk av at det er måten de fleste gjør det på. Men går sikkert an å bestille fra et eller annet trykkeri, selv om det nok blir dyrt i lengden.
jon-anders skrev:Men tåler etikettene, laget med inkjet eller laser?, vann?EspenAE skrev:Produserer? Vet ikke om jeg tok spørsmålet helt riktig, men jeg lager de i Photoshop, printer ut på vanlig papir, klipper ut, og limer på flaskene med melk. Har inntrykk av at det er måten de fleste gjør det på. Men går sikkert an å bestille fra et eller annet trykkeri, selv om det nok blir dyrt i lengden.
Bjørn Lantz skrev:Nuvel, ikke helt duvel, men god nok
Bjørn Lantz skrev:Nuvel, ikke helt duvel, men god nok
Du meiner vel Sommer Kosen?fjerdrum skrev:Sommerkosen er snart i havn.
Dovre skrev:Du meiner vel Sommer Kosen?fjerdrum skrev:Sommerkosen er snart i havn.
Sikkert ein god øl, men eg får heilt fnatt av ord som blir feilaktig delt i to og det heile toppast med å bruke store bokstavar midt i ordet. Er det så vanskeleg å skrive riktig, da?