TroSev skrev:Hvike program bruker d for å lage de?
Jeg bruker Paint Shop Pro, men bare fordi det er det jeg kan best. Kan bruke hvilket som helst bilderedigeringsprogram - f.eks GIMP, Paint.NET, Photoshop osv.
TroSev skrev:Hvike program bruker d for å lage de?
Dovre skrev:Du meiner vel Sommer Kosen?
Sikkert ein god øl, men eg får heilt fnatt av ord som blir feilaktig delt i to og det heile toppast med å bruke store bokstavar midt i ordet. Er det så vanskeleg å skrive riktig, da?
Ringsvold skrev:Vi brukte vanlig kopiark og Tine Ekstra Lettmelk (i ulike mengder) men det funket dårlig for etikettene løsnet da de tørket (ikke alle men nesten).
Noen svar på why?
TerjeR skrev:Får nesten prestasjonsangst når eg ser alle desse kule etikettane. Eg vågar meg likevel utpå med min kreasjon.
Kanskje eg skal lage skrifta litt mørkare og ein tanke større. A-en er der men var nok uheldig med farge og bakgrunn. Det ser ut som den er borte.StoreMy skrev:TerjeR skrev:Får nesten prestasjonsangst når eg ser alle desse kule etikettane. Eg vågar meg likevel utpå med min kreasjon.
Utseendet er bra, men hvor leselig blir innholdet når dette printes (og mangler det en A i Citra?)