To nye etiketter... :)

Ha ha ha.. Luaga Lager. Råbra.

Født på begynnelsen av 80-tallet, men har hatt noe fartstid i fantomet-klubben.  :ilike:
 
Produserer? Vet ikke om jeg tok spørsmålet helt riktig, men jeg lager de i Photoshop, printer ut på vanlig papir, klipper ut, og limer på flaskene med melk. Har inntrykk av at det er måten de fleste gjør det på. Men går sikkert an å bestille fra et eller annet trykkeri, selv om det nok blir dyrt i lengden.
 
EspenAE skrev:
Produserer? Vet ikke om jeg tok spørsmålet helt riktig, men jeg lager de i Photoshop, printer ut på vanlig papir, klipper ut, og limer på flaskene med melk. Har inntrykk av at det er måten de fleste gjør det på. Men går sikkert an å bestille fra et eller annet trykkeri, selv om det nok blir dyrt i lengden.
Men tåler etikettene, laget med inkjet eller laser?, vann?
 
jon-anders skrev:
EspenAE skrev:
Produserer? Vet ikke om jeg tok spørsmålet helt riktig, men jeg lager de i Photoshop, printer ut på vanlig papir, klipper ut, og limer på flaskene med melk. Har inntrykk av at det er måten de fleste gjør det på. Men går sikkert an å bestille fra et eller annet trykkeri, selv om det nok blir dyrt i lengden.
Men tåler etikettene, laget med inkjet eller laser?, vann?

hvorfor skal du ha vann på de?
 
jon-anders skrev:
EspenAE skrev:
Produserer? Vet ikke om jeg tok spørsmålet helt riktig, men jeg lager de i Photoshop, printer ut på vanlig papir, klipper ut, og limer på flaskene med melk. Har inntrykk av at det er måten de fleste gjør det på. Men går sikkert an å bestille fra et eller annet trykkeri, selv om det nok blir dyrt i lengden.
Men tåler etikettene, laget med inkjet eller laser?, vann?


Laser tåler mer vann en blekkskrivere. Om du bruker tynt papir så kan også selve papiret bli svekket av vann, og vann kan også løse opp festemiddelet du har brukt (lim, melk)


HansKr
 
Ruterknekt har fått etikett. Perfekt til pokerkvelden. :)

ruterikett.png
ruterflaske.jpg
 
fjerdrum skrev:
Sommerkosen er snart i havn.
Du meiner vel Sommer Kosen?
Sikkert ein god øl, men eg får heilt fnatt av ord som blir feilaktig delt i to og det heile toppast med å bruke store bokstavar midt i ordet. Er det så vanskeleg å skrive riktig, da?
 
Dovre skrev:
fjerdrum skrev:
Sommerkosen er snart i havn.
Du meiner vel Sommer Kosen?
Sikkert ein god øl, men eg får heilt fnatt av ord som blir feilaktig delt i to og det heile toppast med å bruke store bokstavar midt i ordet. Er det så vanskeleg å skrive riktig, da?

RDWHAHB :biersmile:
 
Tilbake
Topp