Jau, de' e jo bærre lækkert!Jobber stadig med å finne det rette uttrykket for blanke bokser. Disse har bra kontrast. Det er mange tøffe illustrasjoner i kategorien ”urban art”.
Vis vedlegget 42649 Vis vedlegget 42650
Hei TorfinnS
Oppdaget at det kostet for mye å ha denne nettsiden, så den eksisterer ikke lengre. Dessverre.Hei TorfinnS
Mange av de gamle lenkene til bryggeriet deres fungerer ikke lenger. Hva har skjedd?
Har kjøpt selvklebende hvit folie som skal testes ut denne uken. Kan ta bilder og legge ut. Transparent folie ser proffere ut, men krever gode kontraster i designet på blanke bokser.etiketter på grå bokser, noen som har noen eksempler? blir det helt feil med hvite etiketter?
finnes noe av dette i butikker her i norge eller må det bestilles på ebay?Har kjøpt selvklebende hvit folie som skal testes ut denne uken. Kan ta bilder og legge ut. Transparent folie ser proffere ut, men krever gode kontraster i designet på blanke bokser.
Jeg har ikke sjekket her hjemme. Fikk tips om ebay på et annet forum.finnes noe av dette i butikker her i norge eller må det bestilles på ebay?
har du noen link til folien?Tommelen opp for hvit ebay-folie. Mye lettere å jobbe med enn den transparante kina-folien.
Vis vedlegget 43075
Jepp, her er link: 50 Sheets A4 Vinyl PVC Blank Matte Sticker ONLY For Laser Printer Waterproof 658759964687 | eBayhar du noen link til folien?
må få fingern (hele hånda?) ut av ræva å begynne å lage etiketter nå når jeg har maskin...
Billigere liker viKort innpågår god for denne folien, matt og glossy finish noe billigere men er vel samme produkt.
har kun prøvd matt finish. US $20.0 |50 sheets New A4 Size 210mmx297mm White Vinyl PP Sticker Glossy & Matte Label Printing PP A4 Adhesive Sticker for Laser Printer-in Stickers from Home & Garden on AliExpress
Er merket med laserprinter.Kan disse brukes i en vanlig blekkprinter?
Nei de jeg linket til kan bare brukes på laserKan disse brukes i en vanlig blekkprinter?
Det vil bli særdeles grisete ....Kan disse brukes i en vanlig blekkprinter?