Vinnes Ølet
Norbrygg-medlem
Nei de jeg linket til kan bare brukes på laserKan disse brukes i en vanlig blekkprinter?
Nei de jeg linket til kan bare brukes på laserKan disse brukes i en vanlig blekkprinter?
Det vil bli særdeles grisete ....Kan disse brukes i en vanlig blekkprinter?
https://www.blekkskriveren.no/papir/papir-til-blekkskrivere/flaskeetiketterOk, da får jeg se etter noe annet
Tips til noen som passer til flasker?
Sjekk blekkskriveren.no om du trenger selvklebende. Har alltid brukt vanlig kontorpapir og festet med melk på flasker. Mulig fargene flyter ut hvis du printer på blekkskriver.Ok, da får jeg se etter noe annet
Tips til noen som passer til flasker?
Hvordan var dette nå, mtp de nye reglene med toll/mva. Er det 1.april som gjelder eller var det 1.januar?
Hvordan var dette nå, mtp de nye reglene med toll/mva. Er det 1.april som gjelder eller var det 1.januar?
No. 1Prøver å lage etiketter til en best bitter som snart skal flaskes.
Det må selvsagt være noe erkebritisk, og da er det mye å ta av, både musikk, politikk og humor.
Har laget to-tre vidt forskjellige utkast, liker 1 og 2 best så langt. Hva mener folket?
Vis vedlegget 43231 Vis vedlegget 43232 Vis vedlegget 43233
Nummer 1No. 1
Alle er kule, og sånn layoutmessig liker jeg best den første. Men er Churchill bitter? Han kan kanskje se litt sånn ut, men jeg tror ikke han var det. En sterk, smart og handlekraftig statsleder som ikke var redd for å være seg selv.Prøver å lage etiketter til en best bitter som snart skal flaskes.
Det må selvsagt være noe erkebritisk, og da er det mye å ta av, både musikk, politikk og humor.
Har laget to-tre vidt forskjellige utkast, liker 1 og 2 best så langt. Hva mener folket?
Alle er kule, og sånn layoutmessig liker jeg best den første. Men er Churchill bitter? Han kan kanskje se litt sånn ut, men jeg tror ikke han var det.
Kult! Men fester du etikettene på flaskene før du fyller dem? Blir ikke det mye søl på etikettene?Spør man folket, hører man på folket
Ok. Jeg venter til etter karbonering, men whatever floats your boat.Nei, flaskene er vasket, mangler bare en dusj med StarSan. Synes det er enklere å sette etikettene på tomme flasker.
Laget en etikett til PF (Norsk Ølfestival) for noen år siden. Etter skriftlig tillatelse - naturligvis...Det må selvsagt være noe erkebritisk, og da er det mye å ta av, både musikk, politikk og humor.