To nye etiketter... :)

Prøver å lage etiketter til en best bitter som snart skal flaskes.
Det må selvsagt være noe erkebritisk, og da er det mye å ta av, både musikk, politikk og humor.
Har laget to-tre vidt forskjellige utkast, liker 1 og 2 best så langt. Hva mener folket?

Never Surrender2.jpg Never mind.jpg Never surrender.jpg
 
Prøver å lage etiketter til en best bitter som snart skal flaskes.
Det må selvsagt være noe erkebritisk, og da er det mye å ta av, både musikk, politikk og humor.
Har laget to-tre vidt forskjellige utkast, liker 1 og 2 best så langt. Hva mener folket?
Alle er kule, og sånn layoutmessig liker jeg best den første. Men er Churchill bitter? Han kan kanskje se litt sånn ut, men jeg tror ikke han var det. En sterk, smart og handlekraftig statsleder som ikke var redd for å være seg selv.
 
Alle er kule, og sånn layoutmessig liker jeg best den første. Men er Churchill bitter? Han kan kanskje se litt sånn ut, men jeg tror ikke han var det.

Nei, han var ikke kjent for å være bitter nei, så jeg måtte finne et bilde der han i det minste ser bitter ut.
Han var nok mer bitter han på andre siden av kanalen i 1945.
 
Nei, flaskene er vasket, mangler bare en dusj med StarSan. Synes det er enklere å sette etikettene på tomme flasker.
 
Det må selvsagt være noe erkebritisk, og da er det mye å ta av, både musikk, politikk og humor.
Laget en etikett til PF (Norsk Ølfestival) for noen år siden. Etter skriftlig tillatelse - naturligvis...
327e38cf11619f2b76a57ee1e3e094df.jpg
 
Tilbake
Topp