To nye etiketter... :)

Hadde ikke vært populært å flasket med den der etiketten nei .... Men den var veldig fin .
 
Bare fikk litt assosiasjoner til denne, som jeg leste her om dagen. Har ikke sett noe feil her i gården.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ikke noe å fortelle, bare tenkte høyt, men det var kanskje ikke den mest relevante linken for alle.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg tok nå sjanse på å ikke være for politisk korrekt jeg. Det er begrenset mengde mennesker som kommer til å se flaskene med etikett og jeg kjenner vel strengt tatt alle så blir de fornærmet vet de hvem de skal kjefte på. Satset også på at det her inne var takhøyde og det er det og slik jeg har sett det.
 
Jeg synes den var bra, og ser ikke helt at denne skulle være mer eller mindre PK enn annet som er postet på forumet.
 
Som sagt, det var bare en apropos til en artikkel jeg hadde lest samme dag, og har ingenting imot noe som er delt her. Og om det skulle kommet noe skulle det vært ekstremt før jeg skulle reagert. Har selv laget en tullete etikett for tysk øl kalt Reinheit Macht Frei. Det er mer relevant i forhold til ting som skjer i USA, et bryggeri som måtte si unnskyld for et øl kalt Date Grape.

Et annet spørsmål enn hva som er upassende, er dårlige puns. Noe som er litt artig i seg selv. Haandbryggeriet sin FlystrIPA, f.eks.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Flott artikkel, og noe å ta med seg. Personlig er mine øl ikke laget for et internasjonalt publikum, så jeg føler meg ikke truffet selv om jeg fra tid til annen har etiketter som kan være kjønnsdiskriminerende. Jeg ønsker uansett alltid godkjenning fra min kone som er mitt kompass.
Hva er det for noen lave ambisjoner, ikke til internasjonalt publikum? :p
 
Tilbake
Topp