To nye etiketter... :)

Kjenner en svenske... hjelper det?
Alt må jo begynne et sted :) Han svensken kjenner gjerne en danske, som igjen kjenner en brite, som har en amerikansk kompis, å vipps! ;)


Men for å bidra til saken. Det kommer jo an på hvem som drikker ølet. Er det kompisgjengen, så har vel ølnavnet ingenting å si. Skal du gi bort øl til familie o.l, så er det gjerne ikke like kult :)
 
Om godkjenning av mor er det som gjelder så er jeg usikker på hvordan jeg skal tolke det når mor blir snurt, mens grandtantene mine lo seg skakkeVis vedlegget 28232
817fa50b4ab73e66ff37a3445f1cca33.jpg




Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Personlig er jeg langt vekk fra etikettverden, men en kamerat av meg lager veldig godt øl, og etiketter som faktisk overgår øllet, de er såpass gjennomført at han har fått meg til å lage noen få, men ikke så bra som han sine.
Jeg har ikke spurt om lov, men regner med at det er greit, så jeg legger ut en av han sine etiketter. Disse er virkelig bra....13063315_1705710083049733_4038991524768985862_o.jpg
 
Blir utrolig glad om noen ikke vil drikke ølet mitt fordi det er politisk ukorekt, kjønsdiskriminerende eller noe annet vås. Blir da servert springvann, Alså noe jeg ikke har lagt mye arbeid i å lage.
Mer øl til meg. men har aldri hent enda desverre:(
 
Fortsatt mangel på genuin inspirasjon på etikettfronten, men noe må man jo ha på flaskene. Jeg satser på at nonnene på Marias Minde i Bergen ikke er særlig aktive på dette forumet, for jeg har laget en etikett til en navngitt person på St. Franciskus Xaviersøstrenes hvilehjemi Ytre Sandviken...Søster Chi.PNG fruity.PNG maelstrømmmm.PNG
 
Sist redigert:
Etter å ha blitt litt lei av mine tidligere etiketter så tenkte jeg å spikre en ny mal.
Jeg liker veldig godt det litt mer moderne enn "klassiske" etiketter.

Etter litt research og vurdering har jeg endt opp på denne formen ila kvelden.
Men ønsker veldig gjerne noen tilbakemeldinger om noen her har noen innspill! :)

(NB: Spiller på sykkeltema her)
 

Vedlegg

  • GrandTour_NySketch_7Sorter.jpg
    GrandTour_NySketch_7Sorter.jpg
    139,7 KB · Sett: 137
  • GrandTour_NySketch_PassionIPA.jpg
    GrandTour_NySketch_PassionIPA.jpg
    136,8 KB · Sett: 130
  • GrandTour_NySketch2_Square.jpg
    GrandTour_NySketch2_Square.jpg
    134,7 KB · Sett: 130
Ble enda litt mer etikettmoro på de siste batch ene.
Ikke klart å velge enda så kjørte 50/50 av bilde vs tekst!
 

Vedlegg

  • IMG_0148.JPG
    IMG_0148.JPG
    250,9 KB · Sett: 157
  • IMG_0149.JPG
    IMG_0149.JPG
    233,4 KB · Sett: 152
  • Like
Reaksjoner: Mc.
Tilbake
Topp