Oioi! Her snakker vi detaljer med matchende kork!Ble enda litt mer etikettmoro på de siste batch ene.
Ikke klart å velge enda så kjørte 50/50 av bilde vs tekst!
Oioi! Her snakker vi detaljer med matchende kork!Ble enda litt mer etikettmoro på de siste batch ene.
Ikke klart å velge enda så kjørte 50/50 av bilde vs tekst!
Flaskefylleren min fortrenger akkurat så mye volum at det kun når til bunnen av halsen når jeg tar den ut.hvorfor fyller ikke folk flaskehalsen?
Jeg har hørt at man bør ligge ca midt på flaskehalsen. For øvrig synes jeg ofte det blir mye griseri om jeg satser på å ta så mye. Derfor er det ofte tryggere å tappe litt mindre, synes jeg...hvorfor fyller ikke folk flaskehalsen?
Steike! Stakkars samboer!
En svartbjørn som spiller 21?Planlegger en Lucky Jack Black, men er usikker på etiketten...
HeheheSteike! Stakkars samboer!
Ingen er helt like, men de inneholder mange av de samme PhotoShop LayersIQ-test, to er like
hvilke?
Damn, hvordan er det mulig å overse oljeplattformen
men tror jeg må gå for den
Likte nå den med potemerke best.Planlegger en Lucky Jack Black, men er usikker på etiketten...
Fantastiske etiketter som vanlig. Ser dog en skrivefeil.Blitt mange testbatcher i det siste, men de må ha etiketter de også.
Vis vedlegget 28359Vis vedlegget 28357 Vis vedlegget 28358 Vis vedlegget 28360
Flotte etiketter, men teksten er til tider vanskelig lesbar. Kan kanskje forbedres med annet fargevalg på denne.Noen av de siste fra Skogsbo Bryggeri