Jeg foretrekker egentlig norsk i alle sammenhenger, men en herman's hermits-referanse fortjener en tommel opp.Får jo snart prestasjonsangst av alle de flotte etikettene her inne. Jeg holder fortsatt på det enkle etikettkonseptet mitt.
Denne gangen en all grain Cream Ale.
Vis vedlegget 32873
GratulererKlarte å klore til meg prisen for ”Reader’s Choice” i BYO sin årlige etikettkonkurranse. Stor stas
https://byo.com/photos/label-gallery/gallery/103/itemPage/4/asInline
@Sarge stemmer det, du foreslo at jeg la til en ekstratekst - noe som medførte at jeg fjernet "moderne" innslag, altså QR koden, for å få det til. Så det ble 2 fluer i ett smekk
Veldig stilrene og proffe etiketter! Kred! Det har vært diskutert her før angående å ha sidelengs skrift på flaskene, ettersom nysgjerrige da må snu på flasken (og søle øl?) for å lese. Jeg hadde det før selv, men laget en annen løsning etterhvert. Du får vurdere selv, rent visuelt ser det bra ut. To tomler opp!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Edit: Forresten! Er det noen som er gode på print her? Jeg har org-fila i CMYK, men selvom jeg fjerner CMY-channels på de sort-hvite objektene, så ser jeg likevel CMY i humle og flaske-ilustrasjonene ved print...
Vis vedlegget 32920
Kan du arkivere humle- og flaskeillustrasjonene som sorthvitt, enten bitmap eller grayscale? Det burde løse problemet. Eller så er det printerdriveren din som overlater fargestyringen til printeren og ikke programmet. Se om du kan velge programstyrt utskrift.
Min skriver er også sånn at den har en tendens til å skrive ut i farge, selv om jeg gjør om til grayscale i PS. Løsningen er å velge 'black' i stedet for 'color' i skriverdriveren. Da bruker den bare svart farge.
Kan du arkivere humle- og flaskeillustrasjonene som sorthvitt, enten bitmap eller grayscale? Det burde løse problemet. Eller så er det printerdriveren din som overlater fargestyringen til printeren og ikke programmet. Se om du kan velge programstyrt utskrift.
Problemet er at jeg har en liten bit med farge, og etiketten blir ganske livløs uten den synes jeg.
Ah, det så jeg ikke. Tja, du kan alltids kjøre arket gjennom printeren to ganger?
En med sort/hvitt og en med farge.
Det er sånn jeg også føler meg når jeg drikker, hva sa du det het? NEIPA?