To nye etiketter... :)

Lenge siden jeg la ut noe her, men her er vertfall de to siste :)

redale.jpg


stout2.jpg
 
Sist redigert:
Mange med god designsans her. Jeg starta så fint med skikkelige etiketter på mine 5-6 første batcher. Så flytta jeg hjem til Trøndelag - og dermed funka ikke bryggerinavnet like godt lenger. (Kalte bryggeriet Trøndersk eksilbryggeri, se avatar.) Siden har jeg ikke helt funnet bryggerinavnet jeg liker - ergo ingen fullgod logo og ingen etiketter. Må vel bruke ferien på å pønske...
 
Hei
Jeg sjekket ut beerlabelizer.com og lekte meg litt.. For en som ikke kan de tyngre redigeringsprogrammene så fungerte dette mer enn godt nok for meg :skitbra:
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    769,9 KB · Sett: 1.253
Nå har jeg sittet og kjedet meg litt.. ble bitt av filmbasillen ;D
 

Vedlegg

  • BeerLabel.jpeg
    BeerLabel.jpeg
    524,4 KB · Sett: 1.203
  • BeerLabel2.jpeg
    BeerLabel2.jpeg
    779,2 KB · Sett: 1.207
  • BeerLabel3.jpeg
    BeerLabel3.jpeg
    602,9 KB · Sett: 1.193
Dette er foreløpig det jeg har laga. Noen av de siste bryggene er ikke ferdige ennå. Og da er de spesifikke data'ene ikke hel riktige.
Tanken med disse etikettene er at de skal gå nesten helt rundt flaska de passer fint på en 0,33. Med litt info på baksiden slik at det er noe  så snakke om.
 

Vedlegg

  • 2013 Moella alle_CUT_4.pdf
    564 KB · Sett: 99
  • 2013 Moella alle_CUT_3.pdf
    382,1 KB · Sett: 123
  • 2013 Moella alle_CUT_2.pdf
    530,4 KB · Sett: 134
  • 2013 Moella alle_CUT_1.pdf
    624,7 KB · Sett: 272
  • 2013 Moella alle_CUT_5.pdf
    518,1 KB · Sett: 129
Per skrev:
Dette er foreløpig det jeg har laga. Noen av de siste bryggene er ikke ferdige ennå. Og da er de spesifikke data'ene ikke hel riktige.
Tanken med disse etikettene er at de skal gå nesten helt rundt flaska de passer fint på en 0,33. Med litt info på baksiden slik at det er noe  så snakke om.

:ilike: :ilike: :ilike:
Meget bra!  :amen:
 
Per skrev:
Dette er foreløpig det jeg har laga. Noen av de siste bryggene er ikke ferdige ennå. Og da er de spesifikke data'ene ikke hel riktige.
Tanken med disse etikettene er at de skal gå nesten helt rundt flaska de passer fint på en 0,33. Med litt info på baksiden slik at det er noe  så snakke om.

Likte de - bra jobbet
 
Endelig har vi fått designet noen etiketter vi også. Vi er to kompiser som har startet garasjebryggeri og har fått hjelp av gode venner til å designe logo og etikett. Veldig effektivt å "betale" med øl... :) Her er noen av etiketter som er prøvd ut på første batch. Første batch var bare på 10 liter, og er neste drukket opp allerede så det var kun 8 flasker som til slutt fikk etiketter. :) Blir vel laget en egen post etterhvert om bryggeriet vårt tenker jeg. :D

e9eqa4a4.jpg

tyqyqu6u.jpg
a3y8a8ug.jpg
 
Etter å ha lest denne tråden er det bare å bøye seg i støvet... Fantastisk fine etiketter :) Tenkte jeg skulle legge ut mine etiketter også, men tror jeg må finpusse litt på dem før de kan møte offentlighetens lys...
 
TomS skrev:
Etter å ha lest denne tråden er det bare å bøye seg i støvet... Fantastisk fine etiketter :) Tenkte jeg skulle legge ut mine etiketter også, men tror jeg må finpusse litt på dem før de kan møte offentlighetens lys...

Hvis det er noen trøst så er det ikke alle som legger mye arbeid i etikettene. Jeg begynte friskt:

pezyvu9y.jpg


Men etter at jeg begynte med fat ser det sånn ut:

uretaja8.jpg
 
Hei fmandal, ser du har et fat med brooklyn lager...... Mulig mulig å få oppskriften på dette nydelige ølet???
 
Tilbake
Topp