To nye etiketter... :)

Den naila du, så virkelig bra ut. Bryllups likør faktisk, nesten så jeg fikk lyst å gifte meg igjen. Neida, bare tulla, eneste jeg er god på her i verden er det å være singel.
Hehe, takk for det :)
Likør kan vel drikkes til flere anledninger, kan det ikke?

Latterlig enkelt å lage i alle fall!
 
Hehe, takk for det :)
Likør kan vel drikkes til flere anledninger, kan det ikke?

Latterlig enkelt å lage i alle fall!
Ja, kona produserer likør hver høst. Utfordringen er å konsumere det. Vi har snart like store lager likør som av øl (lettere overdrevet, men dere skjønner tegningen).
 
Lagde også en amarillo single hop ipa her om dagen men det som slo meg først var smaken av grantrær og barnål, deretter tropiske smaker. Interessant at du ikke har nevnt denne smaken som i min gane er ganske fremtredende. Flotte etiketter for øvrig :) Hvilket program bruker du? Lyst å sende mal ? ;)

Hvor mye tørrhumle brukte du? Vi hadde 500g tørrhumle og whirpool på ca 130g om jeg ikke husker helt feil. Oppskriften er Brewdog sin Amarillo IPA, de skriver det samme som jeg valgte på etiketten. Men smakte selvfølgelig før jeg skrev det ned, var masse sitrus smak! :)

Takk for det, jeg bruker photoshop fra Adobe, har egentlig ingen mal.

Likte best den til cideren. Meget ryddig og elegant.

Det er også min favoritt! :)
 
Gammel ide fra i fjor sommer som aldri ble brygget da. Nå er både ide og etikett gjenopplivet, men basert på nesten et års bryggeerfaring er oppskriften en helt annen. Gleder meg til å få ferdig karbonert. Dette er en split batch, og det er en etikett til som har en litt annen farge og tekst nederst, men som ellers er helt lik.

Coalroad9_P_I_L_S_012W.png
 
Tilbake
Topp