Ja, den ser jeg! Fin som julegave da kanskje?Ja, kona produserer likør hver høst. Utfordringen er å konsumere det. Vi har snart like store lager likør som av øl (lettere overdrevet, men dere skjønner tegningen).
Ja, den ser jeg! Fin som julegave da kanskje?Ja, kona produserer likør hver høst. Utfordringen er å konsumere det. Vi har snart like store lager likør som av øl (lettere overdrevet, men dere skjønner tegningen).
To nye øl og to nye etiketter. Lages i word. Holder for meg.
Vis vedlegget 31282 Vis vedlegget 31283
Lagde også en amarillo single hop ipa her om dagen men det som slo meg først var smaken av grantrær og barnål, deretter tropiske smaker. Interessant at du ikke har nevnt denne smaken som i min gane er ganske fremtredende. Flotte etiketter for øvrig
Likte best den til cideren. Meget ryddig og elegant.
Lagde også en amarillo single hop ipa her om dagen men det som slo meg først var smaken av grantrær og barnål, deretter tropiske smaker. Interessant at du ikke har nevnt denne smaken som i min gane er ganske fremtredende. Flotte etiketter for øvrigHvilket program bruker du? Lyst å sende mal ?
![]()
Likte best den til cideren. Meget ryddig og elegant.
Akkurat det samme navnet vi har på vårt gårdsøl faktisk.¯\_(ツ)_/¯
Fine
En pilsoppskrift med W34/70 som har vært overgjæret ved 16 og deretter 18 grader. Altså som en ale.Fine
Men hvis en skal late som at det er lager, hva er det da egentlig?
En steam-beer da vel?En pilsoppskrift med W34/70 som har vært overgjæret ved 16 og deretter 18 grader. Altså som en ale.
Næh. En "steam beer" (som er et beskyttet varemerke) eller california common, om du vil, er ganske tydelig avgrenset. Denne ølen er for lys og bruker ikke amerikansk humle. Alt i oppskriften skriker europeisk pils, unntatt det faktum at den har blitt overgjæret.En steam-beer da vel?![]()