Eg har laga vørterøl. Sikt inn på 1, 040 og bruk ein del mørk krystallmalt. Humle til 15-20 IBU. Kok som vanleg og tapp utan kjøling på eit reint fat. Legg fatet undet rennande vatn til det er avkjølt. Karboner og server.
Det står seg lett eit år på denne måten.
Det treng gjerne nokre veker før smaken får satt seg merkeleg nok.
Litt dårleg ordlagt fra meg og. Men ja, vørterøl er ugjæra vørter. Ringner og hansa sine har Sg på rundt 1, 040. Om du smakar på vørter med den Sg'en er den eigentleg ikkje så søt den heller. Det som er overraskande er at dei er så mørke utan brentsmak syns eg.
Alkoholen fjernes etter gjæringen er over. Som oftest med koking under lavt trykk. Det lave trykket gjør at ølet kan koke ved romtemperatur. Dette er bedre da høy temperatur påvirker smaken mer. Mulig at det også finnes kjemiske prosesser.
Alkoholen fjernes etter gjæringen er over. Som oftest med koking under lavt trykk. Det lave trykket gjør at ølet kan koke ved romtemperatur. Dette er bedre da høy temperatur påvirker smaken mer. Mulig at det også finnes kjemiske prosesser.
Så vidt jeg vet, er det ingen av de alkoholfrie ølene fra de store, norske bryggeriene som er kokt for å fjerne alkohol. De er laget av en vørter med veldig lite forgjærbart sukker, eventuelt kombinert med andre triks i ludo.
Eg har laga vørterøl. Sikt inn på 1, 040 og bruk ein del mørk krystallmalt. Humle til 15-20 IBU. Kok som vanleg og tapp utan kjøling på eit reint fat. Legg fatet undet rennande vatn til det er avkjølt. Karboner og server.
Det står seg lett eit år på denne måten.
Det treng gjerne nokre veker før smaken får satt seg merkeleg nok.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.