Trønderbuss og hotellpakke til NM2011!

Blir du med p? buss- og hotellpakken i NM-helga?

  • Jawurst! Gi meg full pakke!

    Stemmer: 9 36,0%
  • Regn med meg på bussen!

    Stemmer: 0 0,0%
  • Jeg ligger gjerne i maltsenga på hjemmebryggerhotellet!

    Stemmer: 4 16,0%
  • Hm, dette må jeg (eller det vil si min bedre halvdel) tenke litt på!

    Stemmer: 12 48,0%
  • Nei, jeg bor enda nærmere enn hotellet, og har blitt lovet sykkelskyss av Eduard, ..eller har en ann

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    25
Sikker på at linken fungerer slik den skal? Fikk opp feilmelding etter jeg trykte på "bekreft" knappen.. Vet ikke om jeg er registrert eller ikke...?
 
Shea-Arne skrev:
Sikker på at linken fungerer slik den skal? Fikk opp feilmelding etter jeg trykte på "bekreft" knappen.. Vet ikke om jeg er registrert eller ikke...?

Hei,
det skal ikke være noe galt med linken, prøv igjen. :)
 
Flott å se at det tikker inn påmeldinger!

Det er flere som lurer på om det går an å stige på underveis, og så lenge dette er busstopp (eller liknende) langs kjøreruta (E6 + RV3 gjennom Østerdalen), går dette fint. Vi kjører uansett fastpris, for å gjøre det enkelt.
 
Angående påmelding:

Fint at dere setter inn ønsket påstigningssted samt mobilnummer. Jeg lager meg en oversikt før turen starter og dere vil bli plukket opp så lenge det er langs E6 eller Rv3. Altså busslommer/bensinstasjoner langs ruta. Send meg gjerne en PM på det for nærmere avtale.

-Geir Ø
 
GeirØ skrev:
Angående påmelding:

Fint at dere setter inn ønsket påstigningssted samt mobilnummer. Jeg lager meg en oversikt før turen starter og dere vil bli plukket opp så lenge det er langs E6 eller Rv3. Altså busslommer/bensinstasjoner langs ruta. Send meg gjerne en PM på det for nærmere avtale.

-Geir Ø

Det registreres gjennom påmeldingsskjemaet, så den oversikten finnes allerede. ;D
Blant annet vil vi plukke opp bryggeglade på Klett og Melhus.
 
Handletur under NM, er det mulig ? det har kanskje vert nemt men nå er det mye å lese igjennom.
Siden hjelpsomme ølbryggere har levert mine Corneliusfat på trappa her hjemme tenkte jeg å drasse på BetterBotle istedet, de må jo da være med helt fra OSL og rommer mye.
Blir det plass tro ?
For å syte litt, det er nermere 600.- i frakt på dette. så å si hele biletten.
 
Det er godt om plass i bussens lasterom i utgangspunktet.

Generell anbefaling blir at de som tenker handle romstore ting i Oslo ser an hvor mye plass det "er igjen" i lasterommene på turen nedover og handler deretter...


-Geir Ø
 
Skal Lars få rett må flere melde seg altså!!!!

Har forhåndsbooket en god del hotellrom, 2/3-deler dobbeltrom og 1/3-del enkeltrom.... Dette for å være sikker på at vi får nok senger da hotell fort kan være sprengt på kapasitet når påmeldingsfristen går ut, så bedre føre var enn etter snar...
 
Da har vi fått bekreftet at bryggeriet Atna Øl tar imot oss på tur nedover! :brygging:

Det er en god del som har ymtet frempå om at de gjerne blir med på turen, men mange har ikke meldt seg på enda, så få ut fingeren! ;D
 
Oddvar Demmo skrev:
Hvordan inntar vi føde på turen ? vi må vel ha noe fast også, matpakke ?

Ja, Atna Øl kunne ikke stille mat, så matpakke anbefales!
Regner med vi tar en kjapp stopp på bensinstasjon eller liknende underveis også.
 
Tilbake
Topp