1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Trønderbuss og hotellpakke til NM2011!

En tråd i 'NM i hjemmebrygging' startet av Lars, 24 Jan 2011.

?

Blir du med p? buss- og hotellpakken i NM-helga?

1. Jawurst! Gi meg full pakke!

9 stemme(r)
    36,0%
  2. Regn med meg på bussen!

0 stemme(r)
    0,0%
  3. Jeg ligger gjerne i maltsenga på hjemmebryggerhotellet!

4 stemme(r)
    16,0%
  4. Hm, dette må jeg (eller det vil si min bedre halvdel) tenke litt på!

12 stemme(r)
    48,0%
  5. Nei, jeg bor enda nærmere enn hotellet, og har blitt lovet sykkelskyss av Eduard, ..eller har en ann

0 stemme(r)
    0,0%
  1. Grove

Grove
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Second best thing. ;)

2. Fredrik Martinsen

Fredrik Martinsen
    Expand Collapse
    Dommer

Er det mulig at sitte på bare en vei til halv pris? Jeg har ærend i Oslo uken etter og trenger dermed ikke sitte på tilbake til Trondheim på søndag.

3. Lars

Lars
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Jepp,
    det har vært flere som har spurt om dette, og jeg har nå lagt til felt i påmeldingsskjemaet som muliggjør enveisbussing. Var det din eller Arne M´s bedre halvdel som også lurte på det samme på hjemmebryggerfestivalen?
    Jeg mikser foreløpig de to, men regner med dere 4 har oversikten selv. :laugh:

4. Fredrik Martinsen

Fredrik Martinsen
    Expand Collapse
    Dommer

Det var min. Men flott. da blir det busstur.

5. Veronica

Veronica
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Buss! For oss som har bedt om påstigning i busslomme langs E6-en, er det bare å stå der ca når bussen kommer til å gå forbi? Og er det mulighet for at fat og Co2 står i bussen over natta (vi skal bo et godt stykke unna Fabrikken nemlig, sånn typ 50 min med buss visstnok).
    Og jeg er da hu andre ;D

6. Lars

Lars
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Ohoi! Det skulle gå fint ja x2.
    Det mest ideelle hadde vært å satt av PF-rekvisita på Fabrikken på fredagskvelden, men er usikker på hvor sent vi kommer frem og om det er folk der, kjøling++.
    Kan sjekke ut dette endelig på møte torsdag..

7. Veronica

Veronica
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Gleder meg jeg nå. Vi kommer til å stå på Buran-holdeplassen i styggværet og vente om bare et par timer. Blir nice! ;D

8. Kristian L

Kristian L
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Det meldes om en Trønderbuss som har passert Trondheim og er på vei til Oslo, noen minutter etter skjema.

Litt trist å stå igjen (og at jeg ventet på andre enden av stasjonen og ikke fikk hilst på de andre som skulle nedover), men utstyr ble i alle fall utvekslet, så noe godt kom ut av oppmøtet. Takk for hjelpen, Lars!

9. Lars

Lars
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

De nada!
    Vi har nå fått flott omvisnkng og prøvesmaking på Atna (vi kan bekrefte å ha kidnappet bryggeren deres), og gjennomført quiz.
    En soleklar vinner ble kåret, laget Trippel (Beate, Jacob og Tobias) nyter nå premiene fra Petit Agentur, Meium Sjokolade og undertegnedes kjeller. :)
    Et tilleggsspørsmål poppet inn over fjellet fra Gahr, og etter massiv mobilstorm, flere hint og 100 forslag, stakk Shea-Arne av med en ekstrapris.

Hipp hipp for alle vinnerne!

10. Leffe

Leffe
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Høres ut som dere har det bra! Han derre bryggern på Atna var nok ikke vanskelig å kidnappe vil jeg tro, hadde gleden av å  "kidnappe" han med ned til Nøgne Ø's hjemmebryggerdager del 2 :)
    Trivlig kar, håper han tok med niste da!

11. Eduard

Eduard
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

:fyflate:

12. Lars

Lars
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Først hørt på bussen:
    Er i dialog med EC Dahls med å sette opp et opplegg for en gjeng Norbryggere før sommeren. Følg med.

Bill. mrk: Gratis

Del denne siden