Trønderbuss og hotellpakke til NM2011!

Blir du med p? buss- og hotellpakken i NM-helga?

  • Jawurst! Gi meg full pakke!

    Stemmer: 9 36,0%
  • Regn med meg på bussen!

    Stemmer: 0 0,0%
  • Jeg ligger gjerne i maltsenga på hjemmebryggerhotellet!

    Stemmer: 4 16,0%
  • Hm, dette må jeg (eller det vil si min bedre halvdel) tenke litt på!

    Stemmer: 12 48,0%
  • Nei, jeg bor enda nærmere enn hotellet, og har blitt lovet sykkelskyss av Eduard, ..eller har en ann

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    25
Regner med at han mener å samle opp plusspoeng hos sin Bedre halvdel om det skulle trengs. Viktig å ikke forlate en grumpy trønderkone for å dra på øltur! Tips er sjokolade og å ta klesvasken ;)

...eller ta'a med!
 
Oddvar Demmo skrev:
Lars skrev:
Da jobbes det også med en quiz til turen, i tilfelle vi skulle gå tom for tema underveis..

FLOTT, jeg er ikke den snakkesalige typen men liker å si svarene :)
Hehe, da går du vel som joker.

Lars skrev:
  oppsamling av rosapoeng, hvis det trengs til fraværet. :)
 

??

Håper det blir representanter for flere kjønn med på turen, så jeg burde kanskje også ta med blåpoeng.
En kamerat refererte tidligere stadig til at han trengte å sanke rosapoeng for å få gjennomslag for ulike fravær i heimen, men jeg har aldri satt meg inn i poengberegningen..
 
Veronica skrev:
Regner med at han mener å samle opp plusspoeng hos sin Bedre halvdel om det skulle trengs. Viktig å ikke forlate en grumpy trønderkone for å dra på øltur! Tips er sjokolade og å ta klesvasken ;)

...eller ta'a med!

Ups, der kom du meg i forkjøpet. Hadde en mistanke om at du var i nærheten (derfor blåpoeng :)), og kanskje også blir med på tur?
 
Ja, her på Buran er vi så episke at kjerringa blir med også, hehe. Han har ikke nok rosapoeng til å reise uten meg ;)
 
Da er bussprisene Stjørdal/Trondheim-Oslo t/r fastsatt:
650,- for Norbryggmedlemmer
750,- for ikke-medlemmer
 
Da er det faktisk allerede litt usikkert om prisen blir å holde seg, men den blir iallefall ikke dyrere. :)

Vi jobber dessuten med enda en bonusbit på turen, som kan bli veldig spennende..!
 
Shea-Arne skrev:
Noe info om hotellopphold?

Inntil videre er det dette som gjelder;

Lars skrev:
Hotellpris (vi må være minimum 15, men det skulle vel la seg høre) -  590,- per pers på dobbeltrom, 250,- i enkeltromstillegg.
Thon Hotel Terminus, Stenersgata 10 (1,5km unna Fabrikken)

..., men vi er flere som jobber med turen og ser ut til å få forhandlet enda mer fordelaktige avtaler enn vi først trodde, så vi holder påmeldingen litt tilbake til dette er i boks. :)
Tror uansett at hotelldealen blir nogenlunde som den er.

Ellers er det ikke nødvendig å være med bussen for å benytte seg av hotellbiten vi får på plass, det bør kanskje komme bedre frem.
 
Æ e med som en erfaren industrølsmaker, men gleder meg til mer edle dråper. :namnam: Og neste gang skal æ konkurrere  :brygging:
 
Som et supplement til Lars sine innlegg skyter jeg nå som medsammensvoren inn med litt mer info (og ja jeg har en øl i hånda, fra Lars)  :skitbra:

1. Stjørdalinger foren eder! Vi forventer flere fra "maltølbøgda" med på "laget". Glimrende mulighet på bussen til å markedsføre tradisjonen deres.
2. Hotellet er for alle. Alle som skal til NM fra landets krinker og kroker kan booke gjennom påmeldingen som straks kommer. Ca pris er 600 pr/pers i dobbeltrom. Singelromtillegg ca 300. Eksakt pris kommer når et hotell er valgt. Det blir Rica kjeden. Ca 2 uker før aktuell helg bør alle som skal ha hotell ha booket pga kapasitetshensyn.
3. Fat er vår bagasje, og reiselederne legger opp til god sikring av den dyrebare lasten. Om ønskelig kan fat mottas før avreise dersom man kommer rett fra jobb. Ta kontakt med meg via PM på dette. Stor koffert forbydes  ;D
4. Mulige reisende fra Østerdalen bes melde seg for fordelaktig haikepris!
5. Turen starter på Stjørdal Stasjon 15.00, Trondheim Sentralstasjon 15.46, videre E6 til Ulsberg og Rv3 til Elverumstrakten. Derfra igjen E6 inn mot Tigerstaden.
6. Vi kjører rett til hotellet i Oslo. Bussen kjører til Fabrikken i god tid før arrangementet. Det undersøkes om den også kan skysse de mindre gangføre hjem til hotellet etterpå.
7. Retur fra hotell ved utsjekkstidspunkt (ca 12.00). Deretter hente utstyr på Fabrikken. ----> kurs nordover. Forventen ankomst Trondheim mellom 21 og 23.

PS! Kona kan godt bli med, eller en kompis for den del....

For våre frender nord i landet:
Togtider sjekket fra/til Mo I Rana (som et eksempel):

Fra                            Til
08:20 Mo I Rana 14:39 Trondheim
23:35 Trondheim 06:05 Mo I Rana


Sånn, da var selve reisen og oppholdsmuligheter behørig samlet! Mer kommer fra Larser`n!


- Geir Øyvind
 
GeirØ skrev:
For våre frender nord i landet:
Togtider sjekket fra/til Mo I Rana (som et eksempel):

Fra                            Til
08:20 Mo I Rana 14:39 Trondheim
23:35 Trondheim 06:05 Mo I Rana

Det va da som svarte,  noen nordenfor Saltfjellet som skal med dette toget og som har plass til meg, cornelius og flightkofferten ?
 
Kan du ikke sjekke litt rundt angående det kollektive da Oddvar? Og så lister du opp det du finner i tråden :yes:
 
GeirØ skrev:
Kan du ikke sjekke litt rundt angående det kollektive da Oddvar? Og så lister du opp det du finner i tråden :yes:

Det er det kolektive som svikter her, men reiser isåfall bare ett halvt døgn tidligere, eller ett helt, Trondheim er OK
 
Jeg registrerte Norbrygg på www.deltager.no for 3 dager siden, for å åpne påmelding og innbetaling til turen, men har enda ikke fått innloggingsinfo, eller fått svar på epost rundt dette. Dette er grunnen til at påmeldingen ikke er åpnet enda, og nå vil vel det trolig si at påmeldingen ikke kan starte før over helgen.

For de som enda ikke har klart å bestemme seg, og ikke minst for de som har bestemt seg, kan vi røpe at vi er i samtaler med et mindre bryggeri om å ta den pålagte stoppen der, istedet for en eller annen luguber kafé..  ::)
 
Lars skrev:
For de som enda ikke har klart å bestemme seg, og ikke minst for de som har bestemt seg, kan vi røpe at vi er i samtaler med et mindre bryggeri om å ta den pålagte stoppen der, istedet for en eller annen luguber kafé..  ::)

Nå ble det plutselig vanskelig å motstå :biersmile:
 
Ohoi, da er endelig påmeldingsskjemaet oppe og går!

Påmeldingen er herved erklært åpen, vil foregå frem til og med 31.mars.
Dette gjelder både påmelding og betaling (600,- for Norbryggmedlemmer/700 for ikke-medlemmer) for bussen og booking av hotellrom.
Betaling av hotellrom gjøres på vanlig vis ved utsjekk.

Påmeldingsskjema ligger her, løp og klikk!

EDIT:
- Ser nå at skjemaet ikke åpner for å booke hotellrom uten å måtte betale for bussen. Hvis det er noen som gjerne vil ha rom, men ikke skal være med bussen, send meg en PM/mail eller liknende, så besørger vi felles (rabattert) booking.
- Petit Agentur leverer premier til bussquiz.
 
Oddvar Demmo skrev:
Hotell - enkeltrom (betales ved utsjekk)  hva fører vi inn her, antall døgn ?

Godt spurt!

Skriv "fredag-søndag" eller andre alternativ, om det passer bedre.
 
Tilbake
Topp