Vaskebørste til fat for å montere på drillen

Jan Petter

Norbrygg-medlem
Vaskebørste til å montere på drillen til rengjøring av fat , er det noe som har noen å anbefale hvor jeg kan få kjøpt dette , den må være så liten at den går inn I et fat med g og s kobling samtidig så store børster at den klarer å skrubbe på veggen til et 50 liters fat. Har laget en første som vist på filmen men skulle gjerne hatt en med stivere bust på.

Sist redigert:
Jeg brukte den type børste det ble linket til den gang da jeg hadde fat med g-kobling.
Det er jo litt vanskelig å sjekke at de fatene er rene helt øverst, men jeg så tydelig at den hadde effekt lengre ned på veggen.

Jeg brukte den type børste det ble linket til den gang da jeg hadde fat med g-kobling.
Det er jo litt vanskelig å sjekke at de fatene er rene helt øverst, men jeg så tydelig at den hadde effekt lengre ned på veggen.
Ok så da går den greit ned i et vanlig fat med g kobling.

Du får tilsvarende, som er kombinert whirlpool/lufting og vaskebørste. Når børstene er skrudd av, så har den to regulerbare plaststenger. Dobbelt formål i samme enhet.

Hva er det beste å bruke for å få rent øl fatet , ser at det er noe brunt nærmere toppen av fatat. Bruker i dag kokende vann og kaustiksoda og har latt det stå 2 dager før jeg har skylt med Star san , men det blir ikke skikkelig rent . Er det noen som har annet forslag hva jeg kan bruke. Dette er fat med G kobling og S kobling så det er ikke bare å skrubbe det vekk.

Hva er det beste å bruke for å få rent øl fatet , ser at det er noe brunt nærmere toppen av fatat. Bruker i dag kokende vann og kaustiksoda og har latt det stå 2 dager før jeg har skylt med Star san , men det blir ikke skikkelig rent . Er det noen som har annet forslag hva jeg kan bruke. Dette er fat med G kobling og S kobling så det er ikke bare å skrubbe det vekk.

Stålbørster på drill på en fleksibel arm?

kombi fra felleskjøpet eller kleinz skum fra ecolab, tar alt som finns

• Like
Reaksjoner: Ove
Noen som har prøvd fatvask med slike?

Jeg klarer akkurat å få armen nedi for å vaske bunn med oppvaskkost, men det er med en liten redsel for skarp kant på kransen.

Noen som har prøvd fatvask med slike?

Jeg klarer akkurat å få armen nedi for å vaske bunn med oppvaskkost, men det er med en liten redsel for skarp kant på kransen.

Min erfaring med sånne varer er at det er katalogvarer kjøpes billig fra Kina. Ett eksempel er en rullende knivsliper som dukker opp på some, kjempetilbud til tusenlappen. Samme selges for slikk og ingenting på Ali.

Børsten du lenker til ligner veldig på denne.

Har ikke testet selv. Selv har jeg mange ganger tenkt jeg skal ha en sånn, men har inntil nå glemt det

Min erfaring med sånne varer er at det er katalogvarer kjøpes billig fra Kina. Ett eksempel er en rullende knivsliper som dukker opp på some, kjempetilbud til tusenlappen. Samme selges for slikk og ingenting på Ali.

Børsten du lenker til ligner veldig på denne.

Har ikke testet selv. Selv har jeg mange ganger tenkt jeg skal ha en sånn, men har inntil nå glemt det

Ja, fant samme greia på Temu også. Den fra Biltema så fin ut. Lange nok tråder på børsta til å få gnidd bak stigrøret.

Men den plastikk klumpen på midten gjør det kanskje vanskelig å gjøre rent nederst i fatet ?
Men ingen dum ide.

Tilbake
Topp