• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

STORT Ryddesalg!

Kun pickup tube? Den fra blichmann er solgt. Men har nok noe annet som er litt lenger. Har både 1/2" og 5/8" rør.
 
Kun pickup tube? Den fra blichmann er solgt. Men har nok noe annet som er litt lenger. Har både 1/2" og 5/8" rør.
gjerne 1/2" med klemringskopling. 3/8" blir for stor dim. Er til meskekjeke. Så med mindre den blichmann "pakken" med ventil, gjennomføring og tube fortsatt er tilgjengelig så vil eg gjerne ha eit rør m bøy og klemringskopling
 
hei hei. har du den dip tuben som ligger på til høyere )rett over heatsink) på det første bilde? evt pris???
 
Den er solgt. men tror jeg har liggende en med 5/8" tubing og 1/2 gjenger på kompresjonsfittingen.
 
Ikke før 3. Mars. Men ikke noe problem å sende med posten. Skapet er satt opp med en timer og en pid. (Det er satt inn 2. Sensor uttak. Men det ene brukes ikke). Sensor og kabel til sensor kan du få med for 300kr ( nyprisen over 500 pluss frakt).
 
Ikke før 3. Mars. Men ikke noe problem å sende med posten. Skapet er satt opp med en timer og en pid. (Det er satt inn 2. Sensor uttak. Men det ene brukes ikke). Sensor og kabel til sensor kan du få med for 300kr ( nyprisen over 500 pluss frakt).

OK.

Trenger ikke sensor med kabel, det har jeg. Men har du bilde av innsiden?
 
Jeg er på job I 14 dager (jobber offshore). Skal få tatt bilde så snart jeg er kommet hjem.
 
Topp. Har du med 1/2" inv gjenger(har utv gjenger i kjelen) Tar da en sånn Med ca 20 cm rør. Send pm med kto nr.
 
Tilbake
Topp