gjerne 1/2" med klemringskopling. 3/8" blir for stor dim. Er til meskekjeke. Så med mindre den blichmann "pakken" med ventil, gjennomføring og tube fortsatt er tilgjengelig så vil eg gjerne ha eit rør m bøy og klemringskoplingKun pickup tube? Den fra blichmann er solgt. Men har nok noe annet som er litt lenger. Har både 1/2" og 5/8" rør.
Dette vil jeg gjerne ha om gjennomføring passer veggen på Igloo marine
Ok, hva skal du ha for den??Den er solgt. men tror jeg har liggende en med 5/8" tubing og 1/2 gjenger på kompresjonsfittingen.
Har fortsatt dette skapet liggende https://forum.norbrygg.no/attachments/imageuploadedbytapatalk1439798776-933889-jpg.20137/
Selges billig om jeg du tar restend av tilkoblingen av lys og brytere, har litt for mange prosjketer på gang så.....1500kr
Ikke før 3. Mars. Men ikke noe problem å sende med posten. Skapet er satt opp med en timer og en pid. (Det er satt inn 2. Sensor uttak. Men det ene brukes ikke). Sensor og kabel til sensor kan du få med for 300kr ( nyprisen over 500 pluss frakt).
Ok, hva skal du ha for den??
Topp. Har du med 1/2" inv gjenger(har utv gjenger i kjelen) Tar da en sånn Med ca 20 cm rør. Send pm med kto nr.