Kobling variabel SSR

Du får vente til de med peiling kommer på banen.
Eller fikse denne forunderlige søkefunksjonen på forumet :)
 
Den er bare 275v
Du trenger 600v kondensator
Nei en kondensator kortslutter ikke...
For å lade opp en kodensator setter du strøm på den :)
 
kanskje det men spec. sier 600v

Den er rated 24-280VAC så er ikke uten grunn di skriver 600v kondensator
 
Dette er diskutert i en annen tråd. Hvilken husker jeg ikke og å søke på forumet er ikke enkelt nå.
Men jeg handlet ut fra det jeg leste der. Misforstår ofte så jeg kan ha tatt feil.
Kanskje noen husker hva tråden heter.
 
Dette er diskutert i en annen tråd. Hvilken husker jeg ikke og å søke på forumet er ikke enkelt nå.
Men jeg handlet ut fra det jeg leste der. Misforstår ofte så jeg kan ha tatt feil.
Kanskje noen husker hva tråden heter.
Hei.

Har prøvd søkefunksjon etter ssr, men er visst ikke det jeg leter etter.
Veldig usikker på å elektrifisere kjelene mine. Propan har jo fungert godt i alle år for meg og mye lettere for oss som ikke har peil på EL.
 
SSVR kyotto ac solid state relay ssr med Camco 02923 4500W
Står noe om dette i overnevnte tråd. Beklager, det blir store bokstaver med i-pad når man ikke kan med den.
 
Forøvrig samme type filter som brukes inni lysrørarmaturer. Da står de koblet rett på nettilkoblingene.
 
Lager alle med BB30/BB60 også støy da?

Sent fra min D5803 via Tapatalk
Vet ikke hvordan disse er laget, men de trenger nødvendigvis ikke det. Man kan redusere effekten til elementer med ssd på to måter. Man kan bruke fasesnitt regulering. De er slik dimmere fungerer. Da klipper man seg inn i sinuskurven på hver periode. Dette genererer endel støy.

Eller så kan man kjøre fulle perioder ut til elementet, for eksempel 2 sek på og 2 sek av. Dermet vil effekten være redusert til 50 prosent. Man lager også elektronikken slik at man starter ssd ved nullgjennomgang, nettopp for å minske støy.
 
Tilbake
Topp