Har bare 220 volt? Den holder vel den da?Den er bare 275v
Du trenger 600v
Hei.Dette er diskutert i en annen tråd. Hvilken husker jeg ikke og å søke på forumet er ikke enkelt nå.
Men jeg handlet ut fra det jeg leste der. Misforstår ofte så jeg kan ha tatt feil.
Kanskje noen husker hva tråden heter.
on/off SSR ja,, dette er noe annet...variabel SSR..denne lager støy på strømnettet uten filter...99% av forumet kjører SSR uten kondensator/filter. Kjør på!
Jo det kan du si. Men det er en kondensator og den slipper minimalt med strøm igjennom.Øøø? Vil ikke den da kortslutte ssr? Og gi spenning forbi ssr og ut til elementet?
M.a.o så skal ene strøm aktiv inn på ssr sammen med ene beinet på kondensator og det samme ut mot elementet? Har jeg forstått det riktig?Jo det kan du si. Men det er en kondensator og den slipper minimalt med strøm igjennom.
Ja det er riktig.M.a.o så skal ene strøm aktiv inn på ssr sammen med ene beinet på kondensator og det samme ut mot elementet? Har jeg forstått det riktig?
Vet ikke hvordan disse er laget, men de trenger nødvendigvis ikke det. Man kan redusere effekten til elementer med ssd på to måter. Man kan bruke fasesnitt regulering. De er slik dimmere fungerer. Da klipper man seg inn i sinuskurven på hver periode. Dette genererer endel støy.Lager alle med BB30/BB60 også støy da?
Sent fra min D5803 via Tapatalk