To nye etiketter... :)

Tror mer vi tenker at dette benyttes på automater... mtp at det er 2 kroner "stjålet" pr boks.
Det tenkte jeg ikke på en gang...., habanero stouten ble tappet på 0,25 flasker, og Vienna lageren er på gjæringskaret. planen for den er at den skal drikkes fra fatet sammen med svigerfar, som skal være på besøk ett par måneder.
 
Det tenkte jeg ikke på en gang...., habanero stouten ble tappet på 0,25 flasker, og Vienna lageren er på gjæringskaret. planen for den er at den skal drikkes fra fatet sammen med svigerfar, som skal være på besøk ett par måneder.
Nå er jeg sikkert umusikalsk, men jeg tenker det er bedre med 2 kr pant ufortjent enn at en boks ikke skal resirkuleres. Så det så. Bare de resirkuleres er jeg fornøyd!
 
Nå er jeg sikkert umusikalsk, men jeg tenker det er bedre med 2 kr pant ufortjent enn at en boks ikke skal resirkuleres. Så det så. Bare de resirkuleres er jeg fornøyd!
De som betaler ut panten syns nok ikke noe særlig om musikken du lager nei

Da er det bedre med @Holmentoppen sin løsning der automaten tar boksen uten å betale ut pant.
jeg har såpass mye annet som skal i glass/metall at jeg klarer å sortere boksene i "rett" beholder.
 
Siden det var min etikett som startet denne diskusjonen....
Det var aldri ment at disse etikettene skulle komme seg til en panteautomat, og jeg ville virkelig ikke satt logoen min på bokser/flasker som skulle brukes for å stjele pant. Jeg er nok ikke veldig vanskelig å spore opp.

Min tanke med å legge på pantelogoen, var å se hvordan etiketten kunne sett ut hvis mitt produkt var til salgs i en butikk.... noe jeg drømmer om at kan skje en gang i fremtide.
 
Siden det var min etikett som startet denne diskusjonen....
Det var aldri ment at disse etikettene skulle komme seg til en panteautomat, og jeg ville virkelig ikke satt logoen min på bokser/flasker som skulle brukes for å stjele pant. Jeg er nok ikke veldig vanskelig å spore opp.

Min tanke med å legge på pantelogoen, var å se hvordan etiketten kunne sett ut hvis mitt produkt var til salgs i en butikk.... noe jeg drømmer om at kan skje en gang i fremtide.
Du kan jo fortsatt ha "2kr" merket som en gimmick, bare strekkoden matcher boks som ikke gir pant. Ev. også ta med i liten skrift en plass at den ikke gir pant.
 
Du kan jo fortsatt ha "2kr" merket som en gimmick, bare strekkoden matcher boks som ikke gir pant. Ev. også ta med i liten skrift en plass at den ikke gir pant.
Strekkoden matcher ikke noen boks jeg kjenner til, den er generert ut i fra tall jeg har valgt, ikke fra noen vare. Teoretisk er det mulig st en vare i Norge har denne koden, men at det er en øl er sinnsykt lite sannsynlig.
 
Hei folkens, trenger litt hjelp her. Er det sånn at de fleste kjenner såpass mye til meksikansk folklore at denne etiketten gir mening?
 

Vedlegg

  • Calavera.jpg
    Calavera.jpg
    552,5 KB · Sett: 64
Tilbake
Topp