To nye etiketter... :)

Begynte å planlegge et nytt øl her, og siden jeg akkurat hadde jobbet litt med etiketten til "Casual Blonde" hadde jeg noen ideer. Vanligvis venter jeg med å designe etiketter til ølet står til gjæring, men denne gangen er jeg tidlig ute. Har litt problemer med å velge, men finner vel ut av det...

Coalroad9_42_small_sample02.png Coalroad9_42_small_sample01.png

Edit: Det ble denne (sorry til dem som likte Vulkan-etiketten, men tittelen "Balstyrig" passet best, synes jeg):
Coalroad9_Balstyrig_042_small.png

Edit2:
Og som alltid er det tilfredsstillende å få etikettene på flasker:
IMG_20210220_124501.jpg

Sist redigert:
Begynte å planlegge et nytt øl her, og siden jeg akkurat hadde jobbet litt med etiketten til "Casual Blonde" hadde jeg noen ideer. Vanligvis venter jeg med å designe etiketter til ølet står til gjæring, men denne gangen er jeg tidlig ute. Har litt problemer med å velge, men finner vel ut av det...

Vis vedlegget 49191 Vis vedlegget 49192
Om kun en, så var Vulkan definitivt min favoritt.
Om det skulle bety noe. Liker i det hele tatt etikettene dine :)

Jeg har lenge ønsket men noen fine etiketter til mine øl. Tanken var å lage et felles konsept for alle etikettene, og bare bytte fargene på etikettene i forhold til hva slags øl som skal flaskes. Jeg har sett for meg noe enkelt, rent og gammeldags - en slags motsetning til alle moderne craft beer etiketter.

Altså ikke en enkel sak for noen som ikke har peiling på grafisk design.

Men, endelig er jeg ferdig og fornøyd :beercheers:. Så etikettene kommer til å se omtrent sånn ut:

porter.pngweissbier hell.png

11.pngamber.png

Jeg har lenge ønsket men noen fine etiketter til mine øl. Tanken var å lage et felles konsept for alle etikettene, og bare bytte fargene på etikettene i forhold til hva slags øl som skal flaskes. Jeg har sett for meg noe enkelt, rent og gammeldags - en slags motsetning til alle moderne craft beer etiketter.

Altså ikke en enkel sak for noen som ikke har peiling på grafisk design.

Men, endelig er jeg ferdig og fornøyd :beercheers:. Så etikettene kommer til å se omtrent sånn ut:

Vis vedlegget 49756Vis vedlegget 49757

Vis vedlegget 49758Vis vedlegget 49759

Dersom du ikke er klar over det, så er det enkleste måten (istedenfor å klippe ut alle etikettene), er å stifte alle arkene du skriver ut nøyaktig kant i kant, og bruke en tapetkniv for å skjære de ut. Da skjærer du enkelt ut 50 etiketter på 3 minutter

Dersom du ikke er klar over det, så er det enkleste måten (istedenfor å klippe ut alle etikettene), er å stifte alle arkene du skriver ut nøyaktig kant i kant, og bruke en tapetkniv for å skjære de ut. Da skjærer du enkelt ut 50 etiketter på 3 minutter
Eller investere i i en papirskjærer:)
papirskaeremaskine-a3-nedis-big.jpg

• Like
Reaksjoner: JoW
Det er 6 etiketter på et ark, og 6 stifter, så hver bunke med etiketter har alltid minst 1 stift som holder dem sammen.

Tilbake
Topp