To nye etiketter... :)

Hei folkens, trenger litt hjelp her. Er det sånn at de fleste kjenner såpass mye til meksikansk folklore at denne etiketten gir mening?
Nå er ikke jeg noen designer, men de avkappede hodene i kanten blir kanskje litt feil hvis du ikke får det opp til falsen ihvertfall. Ellers så regner jeg med du bruker svart boks :)
 
Begynte å planlegge et nytt øl her, og siden jeg akkurat hadde jobbet litt med etiketten til "Casual Blonde" hadde jeg noen ideer. Vanligvis venter jeg med å designe etiketter til ølet står til gjæring, men denne gangen er jeg tidlig ute. Har litt problemer med å velge, men finner vel ut av det...

Coalroad9_42_small_sample02.png Coalroad9_42_small_sample01.png

Edit: Det ble denne (sorry til dem som likte Vulkan-etiketten, men tittelen "Balstyrig" passet best, synes jeg):
Coalroad9_Balstyrig_042_small.png

Edit2:
Og som alltid er det tilfredsstillende å få etikettene på flasker:
IMG_20210220_124501.jpg
 
Sist redigert:
Begynte å planlegge et nytt øl her, og siden jeg akkurat hadde jobbet litt med etiketten til "Casual Blonde" hadde jeg noen ideer. Vanligvis venter jeg med å designe etiketter til ølet står til gjæring, men denne gangen er jeg tidlig ute. Har litt problemer med å velge, men finner vel ut av det...

Vis vedlegget 49191 Vis vedlegget 49192
Om kun en, så var Vulkan definitivt min favoritt.
Om det skulle bety noe. Liker i det hele tatt etikettene dine :)
 
Jeg har lenge ønsket men noen fine etiketter til mine øl. Tanken var å lage et felles konsept for alle etikettene, og bare bytte fargene på etikettene i forhold til hva slags øl som skal flaskes. Jeg har sett for meg noe enkelt, rent og gammeldags - en slags motsetning til alle moderne craft beer etiketter.

Altså ikke en enkel sak for noen som ikke har peiling på grafisk design.

Men, endelig er jeg ferdig og fornøyd :beercheers:. Så etikettene kommer til å se omtrent sånn ut:

porter.pngweissbier hell.png

11.pngamber.png
 
Jeg har lenge ønsket men noen fine etiketter til mine øl. Tanken var å lage et felles konsept for alle etikettene, og bare bytte fargene på etikettene i forhold til hva slags øl som skal flaskes. Jeg har sett for meg noe enkelt, rent og gammeldags - en slags motsetning til alle moderne craft beer etiketter.

Altså ikke en enkel sak for noen som ikke har peiling på grafisk design.

Men, endelig er jeg ferdig og fornøyd :beercheers:. Så etikettene kommer til å se omtrent sånn ut:

Vis vedlegget 49756Vis vedlegget 49757

Vis vedlegget 49758Vis vedlegget 49759

Dersom du ikke er klar over det, så er det enkleste måten (istedenfor å klippe ut alle etikettene), er å stifte alle arkene du skriver ut nøyaktig kant i kant, og bruke en tapetkniv for å skjære de ut. Da skjærer du enkelt ut 50 etiketter på 3 minutter
 
Dersom du ikke er klar over det, så er det enkleste måten (istedenfor å klippe ut alle etikettene), er å stifte alle arkene du skriver ut nøyaktig kant i kant, og bruke en tapetkniv for å skjære de ut. Da skjærer du enkelt ut 50 etiketter på 3 minutter
Eller investere i i en papirskjærer:)
papirskaeremaskine-a3-nedis-big.jpg
 
  • Like
Reaksjoner: JoW
Tilbake
Topp