Panten kunne du vel spart deg for, eller...?Ett par nye fra meg Vis vedlegget 48463Vis vedlegget 48462
Panten kunne du vel spart deg for, eller...?Ett par nye fra meg Vis vedlegget 48463Vis vedlegget 48462
Syntes det var en artig detalj, krever selvfølgelig ikke pant av de som får ølen av megPanten kunne du vel spart deg for, eller...?
Tror mer vi tenker at dette benyttes på automater... mtp at det er 2 kroner "stjålet" pr boks.Syntes det var en artig detalj, krever selvfølgelig ikke pant av de som får ølen av meg
Bruk EAN-kode fra en svensk eller taxfree boks. Da aksepteres boksen i automaten uten utbetaling.Tror mer vi tenker at dette benyttes på automater... mtp at det er 2 kroner "stjålet" pr boks.
Det tenkte jeg ikke på en gang...., habanero stouten ble tappet på 0,25 flasker, og Vienna lageren er på gjæringskaret. planen for den er at den skal drikkes fra fatet sammen med svigerfar, som skal være på besøk ett par måneder.Tror mer vi tenker at dette benyttes på automater... mtp at det er 2 kroner "stjålet" pr boks.
Vi har egen glass og metall beholder i renovasjonen, boksene mine ender som regel opp der.Bruk EAN-kode fra en svensk eller taxfree boks. Da aksepteres boksen i automaten uten utbetaling.
Nå er jeg sikkert umusikalsk, men jeg tenker det er bedre med 2 kr pant ufortjent enn at en boks ikke skal resirkuleres. Så det så. Bare de resirkuleres er jeg fornøyd!Det tenkte jeg ikke på en gang...., habanero stouten ble tappet på 0,25 flasker, og Vienna lageren er på gjæringskaret. planen for den er at den skal drikkes fra fatet sammen med svigerfar, som skal være på besøk ett par måneder.
De som betaler ut panten syns nok ikke noe særlig om musikken du lager neiNå er jeg sikkert umusikalsk, men jeg tenker det er bedre med 2 kr pant ufortjent enn at en boks ikke skal resirkuleres. Så det så. Bare de resirkuleres er jeg fornøyd!
Jeg liker ikke stjelingJeg er enig i at @Holmentoppen sin er mye bedre! Men alt er bedre enn at det ikke resirkuleres.
Hei @Ekornskurken , Skurken.Jeg er enig i at @Holmentoppen sin er mye bedre! Men alt er bedre enn at det ikke resirkuleres.
Jeg liker ikke søppel i naturen! (See what I did there!)Jeg liker ikke stjeling
Du kan jo fortsatt ha "2kr" merket som en gimmick, bare strekkoden matcher boks som ikke gir pant. Ev. også ta med i liten skrift en plass at den ikke gir pant.Siden det var min etikett som startet denne diskusjonen....
Det var aldri ment at disse etikettene skulle komme seg til en panteautomat, og jeg ville virkelig ikke satt logoen min på bokser/flasker som skulle brukes for å stjele pant. Jeg er nok ikke veldig vanskelig å spore opp.
Min tanke med å legge på pantelogoen, var å se hvordan etiketten kunne sett ut hvis mitt produkt var til salgs i en butikk.... noe jeg drømmer om at kan skje en gang i fremtide.
Strekkoden matcher ikke noen boks jeg kjenner til, den er generert ut i fra tall jeg har valgt, ikke fra noen vare. Teoretisk er det mulig st en vare i Norge har denne koden, men at det er en øl er sinnsykt lite sannsynlig.Du kan jo fortsatt ha "2kr" merket som en gimmick, bare strekkoden matcher boks som ikke gir pant. Ev. også ta med i liten skrift en plass at den ikke gir pant.
2kr pant på et øl-fat var fryktelig rimelig... Vienna lageren er på gjæringskaret. planen for den er at den skal drikkes fra fatet sammen med svigerfar, som skal være på besøk ett par måneder.