Tråden for dumme spørsmål.

Jeg har fat fra både Kegland og AEB og er like fornøyd med begge. Merker ingen forskjell i kvalitet.

Brewshop hadde forresten nylig et ufint innlegg på FB der de rakket ned på fat fra Kina og nevnte Kegland spesielt. At de på den måten kritiserer et produkt som selges av deres største konkurrent er ikke bra, og det overrasker meg. Mistet litt av respekten jeg har hatt for Brewshop. Jeg har nok handlet 95% av det jeg trenger til brygging der og har alltid vært veldig fornøyd med servicen. I det siste har det tatt merkbart lenger tid å få pakket og sendt varer fra dem, så kanskje de bør feie for egen dør før de begynner å kritisere andre?

Har også både JG og Duotight koblinger, like fornøyd med begge der også, bruker dem om hverandre uten å tenke over det.

Og jeg har regulatorer fra bl.a. Kegland, Hiwi og ODL, like fornøyd med alle, så jeg er ikke med på at Kegland er dårlig kvalitet.

• Like
Reaksjoner: Ove
I det siste har det tatt merkbart lenger tid å få pakket og sendt varer fra dem, så kanskje de bør feie for egen dør før de begynner å kritisere andre?
Ja, det har jeg også merket! Forøvrig enig i at det er unødvendig for en butikk å ta til sosiale medier for å rakke ned på produkter.

Jeg gikk inn for å sjekke om brewshop har noen produkter fra kegland, og det har de ikke. Men de har fra keg king, et annet australsk selskap, som startet med gjæringstanken fermentasaurus. Er det noe historikk her eller? Hvorfor har de så lik branding? :)

Sist redigert:
Jeg gikk inn for å sjekke om brewshop har noen produkter fra kegland, og det har de ikke. Men de har fra keg king, et annet australsk selskap, som startet med gjæringstanken fermentasaurus. Er det noe historikk her eller? Hvorfor har de så lik branding? :)
For å gjøre en lang historie kort - to ansatte i Keg King fikk sparken og startet Kegland. De har vært bitre fiender siden.

Spørsmål ang, ølstein. Har fått med meg att dette kan være ett problem. Har nå lagt til en boks Chemstone i ordrelista. Hvordan bruker jeg dette ? Skal blande 50ml til 5 liter vann men skal jeg bruke fille, børste, skal jeg kjøre gjennom pumpe og rør ?

Ja, det har jeg også merket! Forøvrig enig i at det er unødvendig for en butikk å ta til sosiale medier for å rakke ned på produkter.

Brewshop hadde Kegland i starten, men gikk over til Kegking. Vet ikke om det var frivillig eller om de mistet agenturet.

Brewshop hadde Kegland i starten, men gikk over til Kegking. Vet ikke om det var frivillig eller om de mistet agenturet.
Ølbrygging har hatt agenturet på Kegland siden tidenes morgen. Strømmen har hatt Keg King, mulig at det er en eller annen deal på deling med Brewshop nå. Brewshop solgte varer fra Kegland tidligere, men valgte å slutte med det.

Ølbrygging har hatt agenturet på Kegland siden tidenes morgen. Strømmen har hatt Keg King, mulig at det er en eller annen deal på deling med Brewshop nå. Brewshop solgte varer fra Kegland tidligere, men valgte å slutte med det.
Strømmen har masse KegLand-ting nå.

Husker at BS hadde utstyr fra Kegland i starten, så da fikk de det gjennom Ølbrygging da.

Tilbake
Topp