Amarillo
Norbrygg-medlem
Heh? Hvordan klarte du å bli sendt fra Europris til Brewshop?
Heh? Hvordan klarte du å bli sendt fra Europris til Brewshop?
Du må være kundeklubb medlem, og være innlogget. Da har du tilgang på MER+ og diverse partner butikker.Heh? Hvordan klarte du å bli sendt fra Europris til Brewshop?
Man får altså 15% på ALT for å legge igjen telefonnummer hos Europris, men oss som betaler medlemskontingent i en hjemmebrygger organisasjon får bare 8% på noen få produkter..Heh? Hvordan klarte du å bli sendt fra Europris til Brewshop?
Det sier noe om hvor mye epostadressen din er verdt!Man får altså 15% på ALT for å legge igjen telefonnummer hos Europris, men oss som betaler medlemskontingent i en hjemmebrygger organisasjon får bare 8% på noen få produkter..
Man får altså 15% på ALT for å legge igjen telefonnummer hos Europris, men oss som betaler medlemskontingent i en hjemmebrygger organisasjon får bare 8% på noen få produkter..
Så er dette også et engangstilbud mellom to kommersielle aktører som varer én uke.Det sier noe om hvor mye epostadressen din er verdt!
7 prosentpoeng mindre enn telefonnummeret ditt?Det sier noe om hvor mye epostadressen din er verdt!
Vi har vel alle her lagt igjen epost adressen der og..7 prosentpoeng mindre enn telefonnummeret ditt?
Pluss i margen for riktig bruk av "prosentpoeng", veldig tilfredsstillende.7 prosentpoeng mindre enn telefonnummeret ditt?
Får bare Europris-rabatten også, prøvde å legge til Norbrygg-rabatten i tillegg, men det var ikke mulig.Man får altså 15% på ALT for å legge igjen telefonnummer hos Europris, men oss som betaler medlemskontingent i en hjemmebrygger organisasjon får bare 8% på noen få produkter..
For et par år siden før Brewshop kjøpte Bryggselv boet var det strålende service, hurtig forsendelse, gode merkinger av malt og ingenting å klage på. Nå tar det flere dager (sist gang 10 dager) før de sender bestillingen, og malten som jeg fikk var i en umerka pose som var stripset i toppen. Så er de i tillegg dyrere både på varer og frakt. Tror ikke at jeg er den enste som heller bruker en av de andre butikkene nå.Får bare Europris-rabatten også, prøvde å legge til Norbrygg-rabatten i tillegg, men det var ikke mulig.
Når Brewshop hadde Trumf-rabatt var det mulig å legge inn begge og det ga jo en fin samlet rabatt.
Det er vel sånn de alltid har gjort det?malten som jeg fikk var i en umerka pose som var stripset i toppen.
På varer vet jeg ikke, men på frakt er de nok ikke dyrest. Jeg la inn 11 kilo malt nå og frakten ble 88,-, jeg synes ikke det er så dyrt?Så er de i tillegg dyrere både på varer og frakt.
Kanskje, men ølbrygging er bedre på akkurat malt og merking.Det er vel sånn de alltid har gjort det?
Det var ikke ille nei.Jeg la inn 11 kilo malt nå og frakten ble 88,-, jeg synes ikke det er så dyrt?
Mulig det, jeg har ikke bestilt så mye malt derfra fordi det må bestilles hele kilo malt og ikke 100 gram. Det passer dårlig når man er kvernmotstander som megKanskje, men ølbrygging er bedre på akkurat malt og merking.