Samletråd for internettvarp av bryggerinteresse

Man får altså 15% på ALT for å legge igjen telefonnummer hos Europris, men oss som betaler medlemskontingent i en hjemmebrygger organisasjon får bare 8% på noen få produkter..
Det sier noe om hvor mye epostadressen din er verdt!
Så er dette også et engangstilbud mellom to kommersielle aktører som varer én uke.

Man får altså 15% på ALT for å legge igjen telefonnummer hos Europris, men oss som betaler medlemskontingent i en hjemmebrygger organisasjon får bare 8% på noen få produkter..
Får bare Europris-rabatten også, prøvde å legge til Norbrygg-rabatten i tillegg, men det var ikke mulig.
Når Brewshop hadde Trumf-rabatt var det mulig å legge inn begge og det ga jo en fin samlet rabatt.

Får bare Europris-rabatten også, prøvde å legge til Norbrygg-rabatten i tillegg, men det var ikke mulig.
Når Brewshop hadde Trumf-rabatt var det mulig å legge inn begge og det ga jo en fin samlet rabatt.
For et par år siden før Brewshop kjøpte Bryggselv boet var det strålende service, hurtig forsendelse, gode merkinger av malt og ingenting å klage på. Nå tar det flere dager (sist gang 10 dager) før de sender bestillingen, og malten som jeg fikk var i en umerka pose som var stripset i toppen. Så er de i tillegg dyrere både på varer og frakt. Tror ikke at jeg er den enste som heller bruker en av de andre butikkene nå.

malten som jeg fikk var i en umerka pose som var stripset i toppen.
Det er vel sånn de alltid har gjort det?

Så er de i tillegg dyrere både på varer og frakt.
På varer vet jeg ikke, men på frakt er de nok ikke dyrest. Jeg la inn 11 kilo malt nå og frakten ble 88,-, jeg synes ikke det er så dyrt?

Som eksempel bestilte jeg 1,5 kilo humle pluss noe småtteri hos Bryggmann, frakten kom på 209,-. Det er dyrt og gjorde nesten at jeg slettet bestillingen.

Tilbake
Topp