Acacia fat påca 25 L

Jeg tar gjerne 2 fat på 25 liter. Kan være at min søster kan hente de i Stavanger da hun bor på Forus. Ellers må de sendes til Kragerø.
Gleder meg....

Si fra hvis du vil ha det på PM.

Lars Sabeltann
 
Veldig fristende... Når er fristen for bestilling? Kunne i utgangspunktet ha tenkt meg ett på 20 liter. Er disse toastet på samme måte som eikefat?
 
oksholen skrev:
Veldig fristende... Når er fristen for bestilling? Kunne i utgangspunktet ha tenkt meg ett på 20 liter. Er disse toastet på samme måte som eikefat?

Du kan fortsatt bli med. De er toasted på samme måte ja.
Fant ut at de feirer jul i Serbia nå i disse dager, så venter 2-3 dager før eg kontakte han med bestilling


Hymir Bryggeri
 
Då har eg sendt ut en PM til de som eg har registrert at vil ha fat.
Hvis eg har glemt noen eller det er flere som vil ha, så bare send en PM  :)
 
Snakket med han idag. Skulle sjekke imorgen om han hadde nok liggende ferdi eller om han måtte lage noen av de


Hymir Bryggeri
 
Hei

Han tror alle fatene skal være klare iløpet av Januar, slik at me kan ha de i Stavanger litt uti Februar.
Hvis det er fortsatt noen som ønsker men ikke har fått bli med, så er det fortsatt tid. Skal snakke med han igjen imorgen
 
Hei, en liten oppdatering

Det ble litt styr når vi skulle legge inn bestilling på transport hos DHL, nå skulle de ha 30 000kr for det plutselig (som er langt over det de sa på forespørselen våres). Men alt ordner seg for ølbryggere :)
Forandringen blir at han sender det i mindre omganger, der første forsendelse sendes imorgen.
Hvis det er noen som bare venter på fat for å sette et brygg så kan de sikkert få fra første forsendelse

Anders
 
Jeg kan godt vente litt hvis det er andre det haster mer for. Har ikke bestemt meg for oppskrift/batch som skal i i første omgang. :)
 
Tilbake
Topp