Gahr skrev:Underveis i bryggingen sluttet det faktisk å lekke. Håper det er et tegn fra Vårherre på at alt er vel... Får prøve igjen neste brygging, og hvis det lekker igjen da får jeg gjøre noen endringer.
Har det trutna?
Gahr skrev:Underveis i bryggingen sluttet det faktisk å lekke. Håper det er et tegn fra Vårherre på at alt er vel... Får prøve igjen neste brygging, og hvis det lekker igjen da får jeg gjøre noen endringer.
protto skrev:Gahr skrev:Underveis i bryggingen sluttet det faktisk å lekke. Håper det er et tegn fra Vårherre på at alt er vel... Får prøve igjen neste brygging, og hvis det lekker igjen da får jeg gjøre noen endringer.
Har det trutna?
Gahr skrev:Man fyller i humleblomst og kjører varm vørter gjennom. Den fungerer som hop back før en ev. plate- eller motstrømskjøler eller man kan sette den inn i en whirlpool-sløyfe i kokekjelen. Jeg skal gjøre det siste.
Torvald skrev:Gratulera med humlerakett! Den er sikkert kjekk og ha mellom fat og tappekrana. Sei i fra om du skal servera noko igjennom den ;D .
Odland skrev:Gi den til Kim!
Bård skrev:Forakell= en slags snegle/humlehybrid? ;D
Etter å ha sett denne film http://www.youtube.com/watch?v=FEO75CszMcI må jeg bare ha en, dermed er den bestilt.Gahr skrev:I går kom det et nytt leketøy på døra. En Blichmann Hoprocket. Skal i første omgang prøve å bruke den i fobindelse med whirlpooling av varm vørter.
Litt modifikasjoner må jo selvsagt også til: