Odland skrev:Synes jeg ser mye spennende på tapp gitt
Odland skrev:Noen har sett Brewing TV ser jeg Viktig med variert kosthold ja.
Helge T skrev:Hva må man ut med for slikt? Tror samboeren hadde blitt glad.
Gahr skrev:BUGGER! STC-1000-en min funker ikke. Den måler tempen, klikker seg over i kjøle- og varmemodus, alt etter temperaturen, men den leverer ikke noe strøm til hverken kjøleskapet eller varmeplaten. Begge deler funker fint, og jeg kan høre det klikker inni STC-en når den slår seg av og på, men det hjelper fint lite. Koblingene er greie, slik jeg kan se det (det er en enkel sak; en utgang for strøm til varme, en for kjøling, strøm inn og temp-sonden). Noen som har en ferdig koblet sak til salgs? Foreløpig klarer jeg meg fint med kun kjøling og en UT-200, men skulle hatt muligheter for varming også.
Gahr skrev:Koblingene er greie, slik jeg kan se det (det er en enkel sak; en utgang for strøm til varme, en for kjøling, strøm inn og temp-sonden).
StoreMy skrev:Gahr skrev:Koblingene er greie, slik jeg kan se det (det er en enkel sak; en utgang for strøm til varme, en for kjøling, strøm inn og temp-sonden).
Hengte meg litt opp i den ved andre gangs lesing.
Det er ikke utganger for strøm, etter det jeg har lest og sett på bilder. Det er en bryter for å slå strømmen av og på. En kombler med andre ord den ene lederen via denne og den andre direkte fra sikkontakten til varmeelementet/kjøleren.